20 Reacties
vor 5 Monaten
Hier hetzelfde! Ze is tussendoor wel vrolijk maar lijkt van die pijnscheuten te hebben en wil inderdaad alleen maar gedragen worden, klampt zich helemaal vast aan mij als een koala. Gisteren hartverscheurend huilen omdat ze mijn boterham niet mocht (ze had precies hetzelfde voor haar liggen). Ze heeft ook nog maar 3 tandjes en ik denk dat er meerdere zijn aan het doorkomen. Ze friemelt veel aan haar gezicht en oortjes en slaapt plots veel meer, dus er lijkt wel iets aan de hand.
vor 5 Monaten
Kwam hier ook door tandjes. Het verschilt enorm per kindje, maar ze kunnen er vreselijk last van hebben. Van die koelwaterbijtringen helpen hier een beetje. Die van de hema vindt m'n zoontje fijn (kruidvat niet). Bultjes in het tandvlees en roodheid wijzen wel op doorkomende tanden of kiezen. Ook at hij hier in die periode liever broodkorsten dan het binnenste, zal ook wel fijner voelen met kauwen oid...
vor 5 Monaten
Dit hebben we hier ook regelmatig.. zeker in een sprong dan is het helemaal extreem!
vor 5 Monaten
Ik herken het ook!! Ze is alsnog ook vrolijk tussendoor maar wil vooral heel erg bij mij zitten, hangen , in me klimmen zo ongeveer. Geen idee of het door tandjes komt (wel al tijd dikker tandvlees) of gewoon een koalafase. Ook snel boos als iets niet mag.. tja.. ik adem maar gewoon in en uit 🤞
vor 5 Monaten
Hier precies zo, wordt echt wel gek van hem op sommige momenten 🙈 Ook kiezen die doorkomen maar volgens mij is het gewoon de leeftijd / fase. Doodvermoeiend maar het gaat weer over🙌🏻 ( dit vertel ik mezelf ook 10x per dag haha)
vor 5 Monaten
Denk je al een 1.5 week uit rode gedeelte sprong 8 te zijn…. En ergste te hebben gehad nou hij is me toch ongelukkig😔😔😔 en ik heb momenteel corona en kan het er zo niet buj hebben
vor 5 Monaten
Reactie op devidevries
Denk je al een 1.5 week uit rode gedeelte sprong 8 te zijn…. En ergste te h ...
Ahhh wat vervelend. Hopelijk knap je snel op en gaat het met jullie beide weer beter 🙂
vor 5 Monaten
Reactie op PizzaFunghi
Hier hetzelfde! Ze is tussendoor wel vrolijk maar lijkt van die pijnscheute ...
Hier is het intussen helemaal beter, vrolijk kind terug! Heeft een week of 2 geduurd denk ik.
vor 4 Monaten
Fijn om te lezen dat we niet de enige zijn. Staan ook nog op de camping dus willen haar ook niet teveel laten huilen 🙈
vor 4 Monaten
Hier ook, 13 maanden en heel zeurderig en ook echt boos soms. Verschonen leidt tot een enorme driftbui, iets afpakken ook. Hij gaat zich dan afreageren op z’n speelgoed en het in het rond gooien. Andere momenten heel vrolijk en dan ineens slaat het weer om. Afgelopen nacht van 4 tot 5 wakker en vrolijk lachend rondkruipen bij ons in bed, maar oh wee als je hem in zijn eigen bed zet