13 Reacties

2 jaar geleden

Bij ons begon het na2-3 dagen ook echt te stinken.. veel aan wiebelen (niet trekken) dan valt hij er snel af!

2 jaar geleden

Dit is normaal. En helaas de geur ook, het is namelijk ook afstervend vlees he.

2 jaar geleden

Och ja, hadden wij ook. Het stonk zo erg dat de kraamhulp het zelfs heftig vond. Vooral niet aankomen, dan gaat het juist ontsteken!

2 jaar geleden

Ik zou er echt niet aankomen en het de tijd geven om eraf te vallen. Het ziet er niet ontstoken uit, bij mijn dochter kwam er ook gele pus uit en was helemaal oké Bij elke verschonen moesten we fysiologisch water erover doen en droog deppen Als je bv geeft kan je er ook wat melk rechtstreeks op spuiten. Heb ik ook gedaan, werkt echt voor alles. Ze had ook een ontstoken oogje en daar spoot ik ook gewoon wat borstmelk op.

2 jaar geleden

Jeetje dacht dat ze die klemmen niet meer gebruikten. Hier stonk het ook enorm, ook wat pissig. Het is aan het afsterven. Niet aankomen verder, hij zal er bijna afvallen

2 jaar geleden

Reactie op Onlylove

Ik zou er echt niet aankomen en het de tijd geven om eraf te vallen. Het zi ...
Oh das een goeie! Helemaal niet aan gedacht!!! Thanks voor de tip 🫶🏼

2 jaar geleden

Hey, mijn zoontje had dit ook, hij viel er ook wel laat af… (1w 3d) Om het iets minder te irriteren had de verloskundige de klem er af geknipt zodat die niet zo stijf er aan zat, 2 dagen later viel het er af, misschien kun je dit vragen als je je zorgen maakt? 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Purrie 1987

Jeetje dacht dat ze die klemmen niet meer gebruikten. Hier stonk het ook en ...
Off topic, maar waarom zouden ze die klemmen niet meer gebruiken? Onze zoon had er ook zo een.

2 jaar geleden

Off topic, maar waarom zouden ze die klemmen niet meer gebruiken? Onze zoon ...
Wij hadden een cordring, 3 jaar terug bij onze oudste al. Ideaal ding!

2 jaar geleden

Bij ons ziet het er ongeveer hetzelfde uit en daar zeggen ze ook dat het heel normaal is. Hopelijk valt hij er snel af. Wij mochten wel de klem eraf knippen en dat maakt het wel veel gemakkelijker met luiers en het lijkt hem ook minder te irriteren.

2 jaar geleden

Onze dochter had een ontstoken navel en dat zag er zo uit als op de foto.

2 jaar geleden

Reactie op Purrie 1987

Wij hadden een cordring, 3 jaar terug bij onze oudste al. Ideaal ding!
Hier net zo, onze oudste dochter is ook 3 en had ook al een cordring. Nu weer bij onze dochter gebruikt, zat ook bij ons in het kraampakket.

2 jaar geleden

Hier was het ook wat rood en pussig. Op advies van CB hebben we het 2x per dag gedept met een gaasje met alcohol en vervolgens gedroogd met een hydrofiel washandje. Inmiddels is het stompje eraf en ziet de navel er heel mooi uit!