Ik zie door de bomen het bos niet meer, dus ben ik benieuwd naar jullie ervaringen! Ik geef borstvoeding, maar wil voor de oppas en straks als we op pad gaan en ik bijvoorbeeld een (alcoholisch) drankje wil drinken, een goede draadloze flesverwarmer. Liefst dus een waar geen water in hoeft, maar die rechtstreeks de meegenomen moedermelk kan opwarmen. Wie heeft er goede of juist enorm slechte ervaringen? Met bijvoorbeeld Izybaby, Mybambibi’s, Munchkin, BEB, of merkloos (zie ik veel op Bol.com).
ik heb mybambibi.. in begin wel tevreden. maar heb nu toch vaak dat hij lekt.. en als hij al 60%heeft warmt hij stuk langzamer op..
wij gebruiken hem voor elke voeding maar alleen voor onderweg is hij wel erg fijn.
Ik heb die van MyBambini’s en ik ben er erg tevreden over. Echt een aanrader!Heb het gehaald via bol.com. Laatst was een stel bij ons, ze hadden hun melk ermee opgewarmd en dezelfde dag nog eentje gehaald voor hunzelf.
Wij hebben ook de mybambini. Best tevreden, duurt wel lang om op te laden en verwarmen van flessen duurt langer naarmate de accu leger is.
De afsluitring is apart te verkrijgen mocht het gaan lekken (adapter nr 9).