15 Reacties

één maand geleden

Same here! Onze kleine meid ooo ineens paar dagen achter elkaar nat smorgens, zij slaapt veel op haar buik met billen omhoog dus het loopt beetje naar boven denk ik altijd hele natte plek bik haar buikje. We gebruiken kruitvat 5+ En nu voor de nachten overgestapt op pampers nr 5. De broekjes zijn vaak nog iets groot bij de beentjes en komt het daar weer doorheen. Het is vooral beetje uit proberen denk ik, succes 🤗

één maand geleden

De pampers baby dry luiers zijn echt de beste voor de nacht. Hier lekt ie nooit door, hoe vol die luier ook is.

één maand geleden

Misschien voor de nacht een maat groter? Hier zit hij overdag in maat 3 (ah) en snachts in 4+ (kruidvat)

één maand geleden

Wij gebruiken pampers premium protection nu maat 4. Overdag en 's nachts. Geen problemen met doorlekken.

één maand geleden

Reactie op MarijkePape

De pampers baby dry luiers zijn echt de beste voor de nacht. Hier lekt ie n ...
Hier lekt ze juist met baby dry door maar met andere pampers niet. Een maat groter kan misschien ook helpen? Hier heeft ze 2 weekjes ofzo snachts een maat groter gedragen dan overdag

één maand geleden

Wat je ook kan proberen is normale luier en daaroverheen een pants die 1 maat groter is of groter valt. Dan heb je extra bescherming. Hier was dat de oplossing

één maand geleden

Wat bij ons werkte bij de oudste was 1 luier ‘gewoon’ en eentje eromheen maar dan achterstevoren aan.

één maand geleden

Reactie op meikenicolien

Wat bij ons werkte bij de oudste was 1 luier ‘gewoon’ en eentje eromheen ma ...
Ook Etos woezel en Pip trouwens.

één maand geleden

Ik merkte bij de pampers nightpants dat maat 4 te klein was en de luier echt ontplofte van de plas en maat 5 weer net te groot voor m dus aan de zijkant doorlekken iedere nacht. Ik vind zelf het broekje model sws niet fijn. Nu de premium protect gehaald (maat4), hij is 12,5 kilo en draagt kruidvat maat 4 overdag en 0x doorgelekt gebruik t een week ong echt super tevreden.

één maand geleden

Zelfde probleem hier

één maand geleden

Nightpants heel erg tevreden over. Maar de rascal and friends zijn eigenlijk beter 👌🏻

één maand geleden

Ja hier ook tijd geleden elke nacht. Had geen slaapzakken meer over haha. We doen nu voor de nacht de pamper dry night maat 5, met luierbroekje van kruidvat eroverheen en sindsdien geen problemen meer gehad.

één maand geleden

Zodra het ‘s nachts kouder wordt, plassen kindjes (schijnbaar) meer dus dat zou ook een reden kunnen zijn van het doorlekken!

één maand geleden

Wij hebben Pampers maat 5 of 6!