5 Reacties

5 maanden geleden

Naar schijnt is dat niet abnormaal voor deze leeftijd. Ze gaan iets minder snel groeien en de eetlust kan dus ook tijdelijk afnemen. Je moet het eten normaal niet echt forceren. Dat gezegd zijnde, bij ons gooit hij sinds een week of twee ook alles wat hij krijgt op de grond. Ik geef hem nu dus zijn boterham in hapklare stukjes. En nieuw stukje pas als zijn mond leeg is, als ik het eerder geef beland het ook op de grond...

5 maanden geleden

Ik volg even. Hier ook ☝️🥲

VRIEND

5 maanden geleden

Hier eet ze ook echt stukken minder. Houden hier duidelijk aan ik bepaald wat je eet en jij bepaald hoeveel. Hoeveel is echt 1 hap avondeten momenteel. Ze krijgt dan ook niks anders, behalve een beetje yoghurt toe maar dat krijgt ze bijna altijd. Maar is ook niet dat ze s nachts wakker wordt of iets. Ze krijgt nog we een fles voor het slapen gaan van 180 met 5 schepjes.

5 maanden geleden

Hier loop ik op dit moment er ook helemaal tegenaan… eerst dachten we dat het door de vaccinatie kwam (toen begon het gedoe namelijk), daarna buikgriep en nu ook nog drie kiezen die doorkomen. Als ik dit zo lees hoort het dus ook een beetje bij de leeftijd. Hopelijk gaat het straks weer beter. Appelmoes zorgt er bij ons wel voor dat er iets meer avondeten erin gaat… schijnbaar was dat vroeger ook mijn ding rond die leeftijd (volgens mijn moeder).

5 maanden geleden

Hier ook en hij is er ook kapot eigenwijs bij . Zelf doen of als ik het vanaf mijn bord geef dan ineens wel . En wij hadden nog maar 1 fles per dag . En eergisteren had er om 15 ineens al drie op . Zo veel krijsen en honger . Ik volg hem daarin gewoon maar . En bedenk het zal wel een fase zijn . Een hele irritante maar ja gaat wel weer over .