8 Reacties

3 maanden geleden

Hebben wij week of twee gel den gehad, dan was het plots paar keer tussen 4 en 5 😬 is nu weer beter (maar wordt sowieso altijd relatief vroeg wakker, 6u is zo z'n normale uur)

3 maanden geleden

Hier ook een week ofzo gehad! Soms zelfs voor 6 uur 😵 Terwijl het normaal zelden voor 7u is. Gelukkig leek het een korte fase, nu is hij weer op het normale tijdstip wakker!

3 maanden geleden

Heeft hij het niet te koud nu de nachten ineens een stuk kouder zijn? Volgens mij is de lichaamstemperatuur op dat tijdstip het laagste (heb ik volgens mij ergens een keer gelezen maar pin me er niet op vast 😉). Heb dat met onze dochter van nu bijna 3.5 wel meegemaakt dat ze wakker werd omdat ze het koud had.

3 maanden geleden

Reactie op IngeH1987

Heeft hij het niet te koud nu de nachten ineens een stuk kouder zijn? Volge ...
Nee ja hij heeft al dikke slaapzak aan en is 20 graden in zijn kamer dus nog niet enorm koud..

2 maanden geleden

Hier nu ook... afgelopen 3 dagen was het 5:15/5:30/5:40. Ik hoop dat deze trend doorzet en we snel weer op 6:30/6:45 zitten..

2 maanden geleden

Ja hier ook, nog geen reden kunnen ontdekke. Hopelijk is de fase snel voorbij 🥲

2 maanden geleden

Reactie op Rainbowlove

Ja hier ook, nog geen reden kunnen ontdekke. Hopelijk is de fase snel voorb ...
Hier was het 4/5 nachten en erna weer na 6:15 en zelfs al 2 nachten 7:45 vd week en vanmorgen

2 maanden geleden

Hier ook regelmatig rond 4 of 5 uur weer. Als ik ze bij ons in bed ligt slaapt ze wel makkelijk door tot 7 of 8. Verlatingsangst?