13 Reacties
5 dagen geleden
Hoi! Ik ben erg benieuwd of jouw dochter ondertussen alweer doorslaapt en zo ja, hoelang heeft dat geduurd?
Hier is het sinds 4 nachten drama, ze slaapt al standaard in ons bed en dat ging altijd heel erg goed. Ze sliep door van 18/18.30 tot smorgens 6.30. Nu wordt ze steeds rond 1u wakker en kan dan makkelijk 2/3u wakker blijven. Praten, zingen, springen alles komt voorbij. Wat is dit een horror zeg😵💫😵💫
5 dagen geleden
Reactie op LizzyLola
Hoi! Ik ben erg benieuwd of jouw dochter ondertussen alweer doorslaapt en z ...
Anderhalve maand 😅. Het lijkt nu weer beter te gaan. Zijn wel helemaal gestopt met slapen overdag. Af en toe nu wel een behoorlijk vroege vogel maar alles beter dan de nachtelijke dikkie dik sessies 😅
5 dagen geleden
Reactie op LizzyLola
Anderhalve maand hou op met me😭 slapen overdag doet ze al minstens een hal ...
Haha 😛 hopelijk valt het bij jullie mee! We zijn haar wat meer gaan uitdagen overdag en dat heeft mogelijk ook wel bijgedragen aan het slapen snachts (maar moeilijk om daar echt de vinger op te leggen)
5 dagen geleden
Reactie op LizzyLola
Hoi! Ik ben erg benieuwd of jouw dochter ondertussen alweer doorslaapt en z ...
Hier ook gister 3 u wakker geweest , soms opeeens weer week doorslapen maar dan vroeg wakker. En dan gisternacht drama.. waarschijnlijk laatste slaapregressie
5 dagen geleden
Reactie op LizzyLola
Stiekem ben ik echt blij dat wij niet de enige zijn maar super rot voor jul ...
Jaaa t verschilt zo erg… maar nu 24 weken zwanger en vind t dan wel pittig haha.
Mja zit soms ook weer week tussen en dan niks aan de hand dus je weet t niet…
5 dagen geleden
Reactie op LizzyLola
Oef ja daar kan ik me wel een voorstelling bij maken! Veel sterkte 😵💫😅
Jullie ook! En onthoud , alles komt altijd weer goed hihi.
En snachts ben ik dan opgefokt en denk ik ga slapen whaha en dan in de ochtend denk ik ja hij kan er niks aan doen.. al die ontwikkelingen etc
2 dagen geleden
Reactie op LizzyLola
Wat doen jullie dan precies als ik vragen mag? Wellicht kunnen we daar ook ...
Wat moeilijkere puzzels doen bijvoorbeeld. Dat vind ze erg leuk om te doen. Of bijv Smartgames