14 Reacties

2 jaar geleden

Ik vind deze hekjes altijd heel vervelend qua openen en dichtdoen. Je. Zelf de de babydan guard me. Heel tevreden over. Klapt wel in (dus geen groot hek) maar wel praktisch en voelt ook hele veilig! Bekijk Babydan Guard Me Traphek Vouwhek Harmonica Veiligheidshek 64,5 t/m 89 cm gebroken wit H. 72,5cm op: https://www.bol.com/nl/p/babydan-guard-me-traphek-vouwhek-harmonica-veiligheidshek-64-5-t-m-89-cm-gebroken-wit-h-72-5cm/9300000019012857?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

2 jaar geleden

Reactie op Boysmom💙💙

Ik vind deze hekjes altijd heel vervelend qua openen en dichtdoen. Je. Zelf ...
Ben hier ook fan van!

2 jaar geleden

Reactie op Boysmom💙💙

Bedankt voor de tip☺️

2 jaar geleden

Wij hebben een oprolbare hangen en bevalt super! Is even wennen hoe goed te sluiten en openen met bv een baby op de arm, maar hij is superstevig. Wij hebben wel een ander merk (paar jaar geleden bij prenatal gekocht en heeft een zilveren bak waar het scherm inrolt), maar daar zit ook een beveiliging op. Zit die niet ingedraaid kan het hekje niet open of dicht, de stof zit dan gewoon vergrendeld.

2 jaar geleden

Ik vind ze echt heel onhandig

2 jaar geleden

Oprolbaar traprekje echt iets goeds ben er heel blij mee

2 jaar geleden

Reactie op Chelss

Oprolbaar traprekje echt iets goeds ben er heel blij mee
Je hoeft niet steeds open en dicht te doen als je trap op wilt of af en als je wilt stofzuigen kunnen ze er heel makkelijk weer vanaf. Beste aankoop ooit!!

2 jaar geleden

Reactie op Boysmom💙💙

Wij zijn ook heel blij met deze. Heb ook twee houten maar dat is veel minder praktisch ivm draaicirkel

2 jaar geleden

Ik vond deze het mooist, maar mijn tweejarige is er zovaak opgeklommen en erop gehangen dat het uitgezakt is. Ook gaat het dicht doen van het hekje nu echt lastig! Gisteren houten hekjes besteld…

2 jaar geleden

Mn schoonouders en schoonzus hebben een oprolbaar traphekje en vinden het beide ideaal

2 jaar geleden

Ik heb traphekjes van de praxis. Jules heten die volgens mij. Heb nog geen ervaring met hoe ze zijn als je kinderen hebt, maar mijn hondje en elektrische stofzuiger worden wel tegen gehouden haha. Zijn overigens geen inklapbare hekjes.

2 jaar geleden

Die van ons ziet er een beetje anders uit. Maar we hebben al bijna 6 jaren het hekje. Het werkt nog steeds naar behoren. En het blijft ook nog wel even aangezien de jongste nu 6 maanden is en er weer een nieuwe baby onderweg is.

2 jaar geleden

Wij hebben een Balloe oproltraphekje. Top ding. Je kan hem op slot zetten aan één kant zodat hij niet los kan schieten. Scheelt ook weer ruimte omdat je hem niet hoeft uit te klappen zoals een normaal traphekje.

2 jaar geleden

Reactie op Boysmom💙💙

Ja deze hebben wij ook!! Waren bang dat het oprol hekje te snel te los zou gaan zitten. Deze harmonica hekjes zijn zo fijn omdat je ze dus op maat kan aanpassen, ideaal!