14 Reacties

2 jaar geleden
Ik vind deze hekjes altijd heel vervelend qua openen en dichtdoen. Je. Zelf de de babydan guard me. Heel tevreden over. Klapt wel in (dus geen groot hek) maar wel praktisch en voelt ook hele veilig!
Bekijk Babydan Guard Me Traphek Vouwhek Harmonica Veiligheidshek 64,5 t/m 89 cm gebroken wit H. 72,5cm op: https://www.bol.com/nl/p/babydan-guard-me-traphek-vouwhek-harmonica-veiligheidshek-64-5-t-m-89-cm-gebroken-wit-h-72-5cm/9300000019012857?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

2 jaar geleden
Reactie op Boysmom💙💙
Ik vind deze hekjes altijd heel vervelend qua openen en dichtdoen. Je. Zelf ...
Ben hier ook fan van!

2 jaar geleden
Wij hebben een oprolbare hangen en bevalt super! Is even wennen hoe goed te sluiten en openen met bv een baby op de arm, maar hij is superstevig. Wij hebben wel een ander merk (paar jaar geleden bij prenatal gekocht en heeft een zilveren bak waar het scherm inrolt), maar daar zit ook een beveiliging op. Zit die niet ingedraaid kan het hekje niet open of dicht, de stof zit dan gewoon vergrendeld.

2 jaar geleden
Ik vond deze het mooist, maar mijn tweejarige is er zovaak opgeklommen en erop gehangen dat het uitgezakt is. Ook gaat het dicht doen van het hekje nu echt lastig! Gisteren houten hekjes besteld…

2 jaar geleden
Mn schoonouders en schoonzus hebben een oprolbaar traphekje en vinden het beide ideaal

2 jaar geleden
Ik heb traphekjes van de praxis. Jules heten die volgens mij. Heb nog geen ervaring met hoe ze zijn als je kinderen hebt, maar mijn hondje en elektrische stofzuiger worden wel tegen gehouden haha. Zijn overigens geen inklapbare hekjes.

2 jaar geleden
Reactie op Boysmom💙💙
Ik vind deze hekjes altijd heel vervelend qua openen en dichtdoen. Je. Zelf ...
Ja deze hebben wij ook!! Waren bang dat het oprol hekje te snel te los zou gaan zitten. Deze harmonica hekjes zijn zo fijn omdat je ze dus op maat kan aanpassen, ideaal!