15 Reacties
3 maanden geleden
Oh wat fijn, deze herkenning. Ik had het op de crèche van mn zoontjes het er al over. Nooit problemen gehad met doorlekken en nu bijna elke ochtend twee natte jongens en slaapzakken. Waarom moet er weer iets veranderd worden als iets goed is. Ik zal ook een klacht hij hen indienen, wellicht helpt het.
Ik hoor ook graag wat een andere uitkomst is qua merk van andere ouders.
3 maanden geleden
Etos is inderdaad een goed alternatief. Bij mijn oudste eerst ook altijd kruidvat gebruikt en naar mate ze grote maten nodig had, lekte zij ook door. Dus toen overgestapt op etos en die bevielen goed. Deze lang gebruikt totdat zij zindelijk was.
Bij ons zoontje nu gebruiken wij pampers omdat hij steeds zo'n bonk voor heeft die vol zit en verder niet. Alleen pampers houden dit tegen. Op de opvang gebruiken zij ook kruidvat en regelmatig voelt zijn romper dan helemaal klam bij thuiskomst..
3 maanden geleden
Reactie op E987
Wij gebruiken al sinds de geboorte pampers premium protection en eigenlijk ...
Hier ook, fan! Vanaf t begin en nooit meer anders
3 maanden geleden
Jumbo en lidl vinden we hier ook wel goed.
Ik was ook huiverig voor de vernieuwde luiers van de kruidvat. Maar tot nu toe gaat het heel goed eigenlijk. Dat had ik niet verwacht.
Toen de oudsten de luiers van de kruidvat hadden hebben ze deze ook een keer vernieuwd en was het ook steeds doorlekken. Toen zijn we die van de jumbo en lidl gaan gebruiken.
3 maanden geleden
Herkenbaar probleem! Kruidvat was hier drama. Hele vulling kwam eruit en alles nat. Wel een pak gratis gekregen nadat ik een klant ingediend, maar dat loste het probleem niet op haha.
Nu pampers baby dry. Maar ook die lekken soms door.
Bij trekpleister is nu rascal in de aanbieding, dus die draagt ze op dit moment en ook een pak pampers harmonie gekocht om te testen. Veel 1+1 gratis aanbiedingen op de luiers, dus ideaal om even een pak te testen!