Dochtertje wordt 3 juli 1 jaar. Nu nog twee flessen — ochtend en avond. Voornl de avondfles drinkt ze niet echt meer op. Wil eigenlijk deze wk over op gewone melk. Of is het wijsheid om écht te wachten totdat ze 1 is…
Ons zoontje is van 18 juli en had toevallig deze vraag gemaild naar hun omdat hier de opvolgmelk bijna op is maar zij adviseren toch echt te wachten tot 1 jaar.
Zij sturen:
“Uit onderzoek is gebleken dat vanaf 1 jaar de nierfunctie voldoende is om halfvolle melk te verwerken”.
Hier krijgt ze s’ochtends een beker met normale melk , en savonds voor het slapen gaan nog wel de opvolg melk, als mij laatste pak op is stap ik helemaal over op normale melk. Ze is trouwens van 25/07/2023
Wij zijn net bij het cb geweest met ons zoontje van 26/7 . Hij krijgt nog drie flessen . Tegen ons zeiden ze de middagfles afbouwen . En gewone melk gaan introduceren.
Ze lust het beide, warm en koud. Met warme weer laatst krijgt ze het bijv dan ook lekker koud.
Als ik ‘s avonds over ga op de halfvolle melk, maak ik het wel even warm, maakt haar lekker dromerig.