14 Reacties

6 maanden geleden

Hier drinkt ie al langere tijd af en toe gewone melk heeft nergens last van

6 maanden geleden

Cb zei vorige week tegen mij dat ik m’n opvolg melk pot op kan maken en dan kan overstappen naar normale melk, word 7 juli 1

6 maanden geleden

Reactie op StefanJill

Cb zei vorige week tegen mij dat ik m’n opvolg melk pot op kan maken en dan ...
Ja precies! Zo dacht ik ook.

6 maanden geleden

Reactie op Cayley01

Hier drinkt ie al langere tijd af en toe gewone melk heeft nergens last van ...
Hoeveel geef je normale melk? En gewoon in een fles? In de ochtend en avond even wat vragen😋

6 maanden geleden

Reactie op Sabje1994

Hoeveel geef je normale melk? En gewoon in een fles? In de ochtend en avond ...
In de ochtend in de 360 graden beker. Is maar net hoeveel hij drinkt doe de beker half vol ongeveer.

6 maanden geleden

Reactie op Cayley01

In de ochtend in de 360 graden beker. Is maar net hoeveel hij drinkt doe de ...
Oke, en geef je er dan nog wat bij met eten of dat later?

6 maanden geleden

Reactie op StefanJill

Cb zei vorige week tegen mij dat ik m’n opvolg melk pot op kan maken en dan ...
Tegen mij zeiden ze prescies het zelfde.. zoontje word 17juli 1 jaar. En dat ik dan ongeveer 259/300ml gewone melk moest geven over de dag..

6 maanden geleden

Ons zoontje is van 18 juli en had toevallig deze vraag gemaild naar hun omdat hier de opvolgmelk bijna op is maar zij adviseren toch echt te wachten tot 1 jaar. Zij sturen: “Uit onderzoek is gebleken dat vanaf 1 jaar de nierfunctie voldoende is om halfvolle melk te verwerken”.

6 maanden geleden

Indd met een jaar. Eventueel even opwarmen in het begin.

6 maanden geleden

Hier krijgt ze s’ochtends een beker met normale melk , en savonds voor het slapen gaan nog wel de opvolg melk, als mij laatste pak op is stap ik helemaal over op normale melk. Ze is trouwens van 25/07/2023

6 maanden geleden

Wij zijn net bij het cb geweest met ons zoontje van 26/7 . Hij krijgt nog drie flessen . Tegen ons zeiden ze de middagfles afbouwen . En gewone melk gaan introduceren.

6 maanden geleden

Hier drinkt ze ‘s ochtends een fles halfvolle melk, en savonds nog een fles nutrilon. Als dat pak op is, wordt de avondfles ook halfvolle melk

6 maanden geleden

Reactie op ChristinaLCM

Hier drinkt ze ‘s ochtends een fles halfvolle melk, en savonds nog een fles ...
Maak je het dan warm??

6 maanden geleden

Reactie op Nancyanna

Maak je het dan warm??
Ze lust het beide, warm en koud. Met warme weer laatst krijgt ze het bijv dan ook lekker koud. Als ik ‘s avonds over ga op de halfvolle melk, maak ik het wel even warm, maakt haar lekker dromerig.