9 Reacties

5 maanden geleden

Mijn zoontje is van 10 juli en hij wilt al 2/3 maanden maar 1 dutje doen. Eerst dacht ik oh is dit niet te vroeg maar als we 2 dutjes deden wilde die ‘s avonds pas om 11 uur gaan slapen. Hij doet rond 11/12 een dutje van 2/2,5 uur en dan krijgt die om 19:00 de fles en gaat die naar bed en word ‘s ochtends rond 09:00 wakker. Volg je gevoel en je kindje dan komt het allemaal goed!

5 maanden geleden

Reactie op Dana&Noël

Mijn zoontje is van 10 juli en hij wilt al 2/3 maanden maar 1 dutje doen. E ...
Aah Dankje wel voor je lieve reactie ja in de ochtend slaapt ze goed

5 maanden geleden

Mijn zoontje doet ook niet altijd meer 2 dutjes op een dag. Maar verschilt nog beetje van dag tot dag. Volg gewoon je kindje.

5 maanden geleden

Hier soms 1, soms 2 dutjes op een dag. Afhankelijk van hoe laat we 's ochtends wakker worden.

5 maanden geleden

Hier duurt het ook langer voordat hij slaapt smiddags… sliep normaal binnen 5 min maar nu soms 20 min a 25 min aan het spelen in bed en valt dan wel in slaap. Kan vorm van de slaapregressie zijn

5 maanden geleden

Reactie op devidevries

Hier duurt het ook langer voordat hij slaapt smiddags… sliep normaal binnen ...
Ja me dochter zit er ook in merken we Vanmiddag pas om 15:15 in slaap gevallen en zelf.om 16:30 wakker geworden

5 maanden geleden

Wij doen al zeker 2 gewoon 1 dutje, dan slaapt ze ongeveer 2 uurtjes in de middag, is ook net 1 geworden, dus kan prima, elk kind is anders je merkt t vanzelf

5 maanden geleden

Reactie op Mi Lady

Wij doen al zeker 2 gewoon 1 dutje, dan slaapt ze ongeveer 2 uurtjes in de ...
*Al zeker 2 maanden *

5 maanden geleden

Hier kijk ik het ook van dag tot dag aan afhankelijk hoelaat de ochtend begint. Maar in slaap komen gaat hier ook erg moeizaam en opeens begint ze nieuwe woordjes te zeggen en optrekken. Het lijkt bij ons erg op een sprongetje / slaapregressie. Gewoon je eigen mama gevoel volgen jij weet wat het beste is voor je kind!