57 Reacties

één jaar geleden

Oh lieve meid heel veel sterkte😢🌟💖💋Dikke knuffel🫂❤️

één jaar geleden

Geen tips, maar heel veel sterkte!!

één jaar geleden

Jemig wat heftig! Geen tips maar heel veel sterkte ❤️❤️

één jaar geleden

Wat ongelofelijk heftig zeg! Wat zal je door een moeilijke en zware tijd heen gaan.. in aller eerste plaats gecondoleerd en heel veel sterkte en kracht toegewenst❤️. Persoonlijk zou ik hem bij de contact gegevens “gewoon” ook neerzetten. Misschien met een sterretje of iets dergelijks erachter. Of een zinnetje in het kaartje “papa is trots op jou en zal altijd met je meekijken”. Terwijl ik erover nadenk is het ontzettend lastig, want niks lijkt eigenlijk goed genoeg verwoord.. Ik wil je heel veel liefde toesturen.. ik heb eigenlijk niet zoveel te zeggen. Nogmaals heel erg veel sterkte❤️

één jaar geleden

Brok in mijn keel, onwijs veel sterkte gewenst 🤍 Wij hebben een ster naar mijn papa "vernoemd" en geven onze kinderen mee dat opa een ster is die over hun waakt. Misschien kan je daar wat mee.

één jaar geleden

wat vreselijk.. heel veel sterkte❤️❤️❤️

één jaar geleden

Misschien is het een mooi idee om aan de voorkant van het kaartje als een soort tekening van de achterkant een kindje te hebben die de hand van haar papa vast houdt. Lastig om uit te leggen. Maar misschien is er iemand die persoonlijke geboortekaartjes maakt die zoiets voor je kan realiseren!

één jaar geleden

Heb geen tips maar ik wil je wel heeeeeel veeeeeel sterkte wensen voor nu maar zeker voor straks.

één jaar geleden

Heel erg veel sterkte wat vreselijk ❤️ heel anders natuurlijk maar ik heb nog niet zo lang geleden mijn zus verloren aan kanker zij had ook twee kindjes en heb haar veel geholpen met de begrafenis en brieven aan haar kinderen. Misschien mooi om een stukje tekst bijv uit een favoriet nummer erbij te zetten op het kaartje? Of aan de binnenkant van het kaartje een foto van jullie als gezin? Of iets in het design verwerkt waar je man van hield? Zomaar wat ideetjes hopelijk heb je er iets aan.. echt ontzettend veel sterkte.

één jaar geleden

Oh wat vreselijk, heel veel sterkte! Misschien kun je iets doen met een ster of een regenboog of zijn hobby erin verwerken of iets anders wat hem kenmerk/ waar hij van hield? Op pinterest zijn misschien ook wel mooie teksten te vinden voor in het kaartje die inspiratie kunnen bieden.

één jaar geleden

Oh jeetje.. heel veel sterkte!

één jaar geleden

Oh wat erg… vreselijk dit. Heel veel sterkte ♥️😔

één jaar geleden

Oh Jeetje heel veel sterkte. Ik heb helaas even geen advies voor je

één jaar geleden

Hier wordt ik echt even stil van.. wat heftig! Heel veel sterkte voor nu en later🌸 Misschien zou je als ontwerp een nachtlicht kunnen laten zien met de maan en dan een mooie grote ster. En dan bij de naam onderaan een sterretje toevoegen achter zijn naam. Als verwijzing misschien… Heel veel sterkte!🌸

één jaar geleden

Heel veel sterkte ❤️

VRIEND

één jaar geleden

Ik heb geen tips of ideeen buiten wat al genoemd is. Gecondoleerd en ik wens je heel erg veel sterkte ❤️

één jaar geleden

Ik wil je veel sterkte en kracht toewensen! Hopelijk heb je via de ideeën die benoemd zijn een idee hoe je het mooi kan verwerken in het geboortekaartje.

één jaar geleden

Jeetje wat heftig! Ik durf zo ook geen idee aan te leveren, maar wel heel erg veel sterkte ❤️

één jaar geleden

Gecondoleerd en heel veel sterkte! Wij gaan op ons geboortekaartje het overleden zusje van ons mannetje in mijn buik noemen met daar een sterretje of kruisje hoog achter. Ze is er niet meer, maar ze is en zal altijd onderdeel van ons gezin uitmaken. Dat zal voor jullie ongetwijfeld niet anders zijn.

één jaar geleden

Heel veel sterkte!