7 Reacties
10 uur geleden
Ja zeker hier ook. Het is natuurlijk ook veel voor zon kleine, gisteren was het ook huilen geblazen. Wel hebben we vandaag niks gepland zodat ze 1 dag ertussen rust heeft.
Soms is het lastig maar ik ga mee met haar grenzen. Als het niet gaat gaat het gewoon niet en kunnen we het beter samen gezellig maken. Hier vandaag lkkr kerst muziek op, spelen met haar nieuwe speelgoed. Al was gisteren ook teveel voor haar en dus vandaag snel huilerig maar ik maak er maar wat van. Vanavond eten we lkkr frietjes en maar vroeg ons bed in!
10 uur geleden
Reactie op LoisLois1992
Ja zeker hier ook. Het is natuurlijk ook veel voor zon kleine, gisteren was ...
Wij hadden expres al dagen niks gedaan dan alleen thuis gespeeld. Zijn expres al pas tegen 2/3 uur weggegaan.. Hij raakt al overprikkeld van zn zus vaak.. ik luister ook graag naar m hoor heb m geknuffeld en rustig in de auto gezet en eenmaal thuis liedjes gezongen en op bedje maar om ineens alleen thuis te zitten met kerst heb k wel ff baal momentje. Maargoed zal wel hormonen zijn haha arm kindjes eigs ook
10 uur geleden
Reactie op Chantalxo
Wij hadden expres al dagen niks gedaan dan alleen thuis gespeeld. Zijn expr ...
Ja en natuurlijk voor ons ook minder leuk of gezellig met kerst uiteraard. Maar zo'n kleine is nog zo beperkt in prikkels en als er idd ook nog zusjes of broertjes zijn die misschien kerst heel leuk vinden kunnen ze die spanning ook aanvoelen , zelfs al is het leuke spanning. En jij bent ook nog zwanger dus ik snap dat je je dan ook zo voelt❤️🎄🫶 maar je doet het beste voor je kleine lieve mama!
9 uur geleden
Heel herkebaar , mijn zoontje is 2 weken ziek geweest en moet ook altijd ergens altijd even 5 minuten de kat uit de boom kijken.
Maar nu na het ziek zijn… gistermiddag bij schoonzus , nou compleet overstuur , net weer bij schoonfamilie en vanmorgen bij mijn zusje brunchen…. Na tijdje gaat t wel goed maar erna weer compleet overstuur huilen en boos en drammen op de grond zittend..
Ben net na uurtje ook weggegaan want kwamen al overstuur binnen zodra we de deur binnen kwamen. En nu thuis weer niks aan de hand en vrolijk…
Vind deze leeftijd leuk maar ook ZO pittig.
En voor ons is het allemaal maar normaal maar voor hun zooveeeeel indrukken.. dus ergens logisch.
M’n vriend zit daar nog en ik heb net een verse pizza op van de ah 🙃 happy eerste kerstdag.. maar alles voor m’n kind
7 uur geleden
Zo herkenbaar helaas, ik zit nu alleen thuis met mijn kleintje van 17 maanden die vandaag helaas ontzettend overprikkeld werd bij opa en oma thuis, gisteren ging het erg goed en hield hij het vol tot half 10 dus ging papa met ons mee naar huis, maar vanavond heb ik het eten gemist en zit ik zwanger alleen op de bank, en mijn kleine man op bed.😘❤️🌲
7 uur geleden
Reactie op Laura Van Ee
Zo herkenbaar helaas, ik zit nu alleen thuis met mijn kleintje van 17 maand ...
Ik snap je gevoel zo goed, ik ben erg emotioneel ook door de zwangerschap. Ik heb alles over voor mijn kleintje hoor absoluut dus vind het voor hem fijn dat hij nu lekker in zijn eigen bedje ligt. Maar vind het voor mijzelf verdrietig, leuk die zwangerschapshormonen🙌😘🤣🎄
4 uur geleden
Hier ging ze vanmiddag ook niet slapen bij de schoonfamilie. Ze houdt al niet zoveel van heel veel aandacht en daar komt de een na de ander aandacht van haar vragen. Snap het zelf ook niet je ziet dat ze het totaal niet leuk vindt maar dan toch doorgaan tot ze huilt. En dan van ohhh niet zo aanstellen hoor. Bij mijn familie weten ze wel dat ze haar gewoon even een halfuurtje moeten laten en dan komt vanzelf gezellig kletsen en met iedereen spelen. Wist al van te voren dat slapen niet ging werken daar maar voor ‘de sier’ maar het campingbedje opgezet. Daarna in de auto en met 2 minuten sliep ze. Hebben we samen een uurtje op het parkeerterrein geslapen. 😆 Vanavond ging ze wel gelijk slapen in de kroeg bij mijn familie in een aparte ruimte. Merk gewoon dat ze op dit soort dagen lekker met rust gelaten moet worden ze zien al zoveel gezichten en slapen vaak slechter. Maarja dat snapt niet iedereen helaas. 😅🙈