10 Reacties

2 jaar geleden

Hij kan toch zelf naar die vrienden en familie toe als hij dat zo belangrijk vindt, zonder jou? Je bent niet zijn entertainmentclub. Denk wel dat ie gaandeweg zn mindset enigszins mag aanpassen, straks met kind ga je ook niet meer 2 dagen van je weekend erop uit, dan ben je thuis ook gewoon nodig en zijn die dagen rust voor sommige kindjes ook heel belangrijk.

2 jaar geleden

Mijn vriend vind het wel belangrijk om soms wat leuks te blijven doen. Ik doe tussendoor wel eens een middag dutje . Dingen die wij doen zijn lekker stukje wandelen en we gaan zo nu en dan een hapje eten buiten de deur nu het nog makkelijk kan 🤪.

2 jaar geleden

Herkenbaar! Mijn man is ook echt geen thuiszitter en soms ook humeurig erdoor. Ik heb ook geen energie om van alles te gaan doen en vind 1 ding ook genoeg. Mijn man gaat sinds de geboorte van de eerste elke zondagochtend mountainbiken. Soms alleen en soms met andere vaders. Soms n bakkie of biertje bij een vriend. Vnv gaan we toevallig uit eten omdat we verder niks doen dit weekend. Kan ik toch ook gewoon lekker blijven zitten en simpel restaurant zodat ik niet op chique hoef. Succes en allebei eraan wennen want zoals je zelf al zegt gaat dat niet veranderen als je straks hoogzwanger bent of net een baby hebt 😬

2 jaar geleden

Reactie op Raaau-

Hij kan toch zelf naar die vrienden en familie toe als hij dat zo belangrij ...
Ja eens, ik maak me er ook wel eens zorgen om hoe dat straks gaat als de kleine er is. 😓 Maar goed, misschien is hij dan zelf ook moe en vind hij het prima met zn drietjes thuis haha. Dat hoop ik maar. En anders moet ie echt gewoon een hobby voor zichzelf gaan zoeken..

2 jaar geleden

Reactie op Nina30

Mijn vriend vind het wel belangrijk om soms wat leuks te blijven doen. Ik d ...
Wandelen is een goeie inderdaad, dat doen we wel regematig. Is erg fijn!

2 jaar geleden

Herkenbaar! Mijn man is ook echt geen thuiszitter en soms ook humeurig erdo ...
Ah fijn dat er ook een beetje herkenning is haha. Goed dat jouw man in ieder geval zijn eigen hobby's heeft gevonden. Mijne hopelijk ook in de toekomst. En veel plezier met uit eten gaan vanavond!

2 jaar geleden

Mijn man is begonnen met wielrennen. Sinds dat de middelste er is. Dan is hij er toch regelmatig even uit.

VRIEND

2 jaar geleden

Ik heb hetzelfde en mijn partner had altijd al een hoger ik moet er op uit gehalte. Hij gaat gelukkig dan wel uit zichzelf naar vrienden of even de stad in. Maar ik probeer mezelf er ook echt toe te zetten om gewoon wat leuks te doen op onze vrije dagen. Even naar het park met de hond, naar familie, gezellig eten samen etc.

2 jaar geleden

Ik herken me hier ook in. Mijn man is elk weekend savonds de hort op. Maar ik ga één avond mee in het weekend en lig dan ook om 0:00 braaf in bed. Meer houd ik ook niet vol. Ik heb toen op een gegeven moment aangegeven het vervelend te vinden hem elke keer te moeten teleurstellen, maar ik gewoon te moe ben. Hij gaf toen aan dat hij het begreep en wel graag wou dat ik probeerde een keer in het weekend mee te gaan. Verder heb ik verteld dat hij vooral zijn ding moet blijven doen en zich niet schuldig moet voelen als ik thuis blijf. Die tijd komt straks wel dat hij meer thuis is als de baby er is.

2 jaar geleden

Nou ik snap je helemaal! Ik ben ook helemaal kapot en ga elke dag vroeg naar bed. Ik vind dat wel ongezellig, vooral omdat m'n man echt een avondmens is en misschien pas rond 02.00 in slaap valt en ik vaak al om 19.00 uur Ik ben dan weer vroeg wakker en hij juist laat. M'n man is ook echt een sociaal dier en ik vind het juist heerlijk om af en toe niks te doen of het huis voor mezelf te hebben. M'n man gaat gelukkig graag langs zn ouders voor een bakkie en dan neemt hij ook de kinderen vaak mee. En hij heeft 3 broers met kinderen in dezelfde leeftijd, dus daar spreekt hij ook vaak mee af. Als ik weet dat we iets gaan doen in de avond, dan probeer ik een dutje te doen. Dan houd ik het wel langer vol. Maar het is gewoon even extra pittig door de zwangerschap, maar wel een beetje een voorbode voor hoe het leven straks zal zijn..