15 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb voor id kaart laatst ook pas foto’s laten maken. En die waren gewoon goed gekeurd. Voor bij die kleintjes zitten er niet veel eisen aann

2 jaar geleden

Ik heb laatst een pasfoto bij de Primera laten maken. De foto werd ook goed gekeurd door de gemeente. Bij babys zijn ze niet zo streng.

2 jaar geleden

Bij ons hadden ze zo’n mooi stoeltje waar de kleine in kon zitten.

2 jaar geleden

Fotograaf laten maken. Bij baby’s zijn ze niet zo streng bij de gemeente.

2 jaar geleden

Door fotograaf eerst, maar wij moesten toen vanachter nekje ondersteunen. T was net een trolletje zo’n lelijke foto haha. Uiteindelijk zelf foto’s gemaakt door haar te fotograferen terwijl ze op de grond lag en opgestuurd naar site die controleerde en achtergrond deed aanpassen en was goed. Ze was nog geen 3 maanden oud toen

2 jaar geleden

Ik heb het bij de Primera gedaan toen hij 4 weken was. Drie dubbele onderkin en oog half dicht. Bij de balie van de gemeente moesten ze ook lachen toen ze de foto zagen. Een vriendin van mij had online een website gevonden waar je zelf een foto kon uploaden. Die website haalt dan de achtergrond voor je weg. En ze geven garantie voor als het niet geaccepteerd wordt. Ze sturen ze per post naar huis. Haar foto is een stuk mooier dan die van mijn zoon.

2 jaar geleden

Wij mochten haar gewoon vasthouden, zij op een soort kruk (ze was toen 3 maanden) en wij haar vasthouden. De foto’s zijn hilarisch 🤣 bij de meesten heb je een soort garantie dat als de foto niet word goedgekeurd je gratis nieuwe mag laten maken. Ik zou dus wel ergens heen gaan waar iemand de foto maakt, niet in zo’n hokje.

2 jaar geleden

Ik heb het bij de Primera gedaan toen hij 4 weken was. Drie dubbele onderki ...
Oh dat klinkt wel handig, weet je toevallig nog welke site dat was? Anders inderdaad toch maar naar een fotograaf, zo'n hokje is niet te doen

2 jaar geleden

Reactie op Nini1234

Oh dat klinkt wel handig, weet je toevallig nog welke site dat was? Anders ...
Voor degenen die dit topic later nog lezen en een keuze maken: ik heb via pasfoto.nl een bestelling gedaan maar kreeg een mail in het Duits dat mijn foto niet goed is voor een paspoort. Daarbij noemen ze eisen die niet gelden voor een baby.. vind ik een beetje stom en verwacht dat het nog lang gaat duren voor ik er met die partij uit ben. Ik heb nu een bestelling gedaan via pasfoto.me omdat we donderdag al een afspraak hebben bij het gemeentehuis. Ik hoop dat het daarbij wat soepeler gaat en ze wel verder kijken dan hun neus lang is

2 jaar geleden

Reactie op Kmchild

Fotograaf laten maken. Bij baby’s zijn ze niet zo streng bij de gemeente.
Ligt denk ik aan de gemeente. Bij ons waren ze wel echt streng en wij hadden het notabene bij een fotograaf speciaal daarvoor gedaan. Moest dus opnieuw. Baby liggend op de grond was denk ik bij onze gemeente ook zeker niet goedgekeurd.

2 jaar geleden

Reactie op Nini1234

Voor degenen die dit topic later nog lezen en een keuze maken: ik heb via p ...
Hoi! Ik heb hier ook besteld en gaven ook aan dat het niet goed was (bij mijn eigen gemaakte foto) uiteindelijk na 2x over en weer mailen dachten ze toch dat die goed was en is gewoon goed aangekomen uiteindelijk wel in het Engels gaan mailen aangezien mijn Duits niet zo goed is haha

2 jaar geleden

Wij zijn naar een fotograaf in het dorp gegaan. Onze kleine was toen nog maar 4 weken oud. Tip was toen om een T-shirt aan te doen, zodat we met onze vingers zijn nek konden ondersteunen, terwijl de vingers verstopt onder het T-shirt zaten. De eerste keer lukte het niet, was ook een oudere man en hij reageerde te langzaam. Hij gaf toen aan dat zijn collega die de volgende dag zou komen, veel ervaring heeft met babies. En de volgende dag was het eigenlijk zo gepiept

2 jaar geleden

Wij hebben bij Primera pasfoto's laten maken ( toen meisje niet eens 3 maanden oud was🤣)

2 jaar geleden

Ik vind de service en software van pasfoto.me 100x beter dan pasfoto.nl

2 jaar geleden

Wij hebben het bij de fotograaf laten maken!