33 Reacties

5 maanden geleden

Ik heb het ook. Begon na 3 maanden zwangerschap ongeveer en blijf een nare geur houden. Moet me onder de douche ook meermaals wassen om er vanaf te komen en het is inderdaad al snel weer terug, ook zonder dat ik veel zweet. Geen idee waar het aan ligt. Ik ben op advies van een vriendin baking soda gaan gebruiken. Dus na het douchen doe ik een beetje baking soda onder elke oksel en dan spuit ik pas deo. Dat helpt in ieder geval iets.

5 maanden geleden

Loveli deo gaat aan het begin wel meer zweten wel zonder geur, eenmaal als je lichaam er aan is gewend ruik je de hele fris

5 maanden geleden

Loveli deo is een aanrader. Mijn man en ik gebruiken het allebei en sindsdien helemaal geen geurtjes meer. Ook niet met het warme weer

5 maanden geleden

Reactie op Plofje98

Loveli deo is een aanrader. Mijn man en ik gebruiken het allebei en sindsd ...
En oksels goed scheren kan ik aanraden. Zweetgeur komt namelijk niet van zweten, maar van bacteriën die zich in je okselhaar vestigen. Als je je oksels scheert is het makkelijker om deze bacteriën weg te wassen onder de douche ☺️

5 maanden geleden

Wild deo werkte bij mik

5 maanden geleden

Hier ook de Loveli deo, ik wil nooit meer anders

5 maanden geleden

Reactie op Plofje98

En oksels goed scheren kan ik aanraden. Zweetgeur komt namelijk niet van zw ...
Iedere 2 dagen scheermes eroverheen😁

5 maanden geleden

Ik gebruik mijn man zijn deo’s altijd. Werken veel langer vind ik 🤭 Misschien dat eens proberen

5 maanden geleden

Hier werkt zelf loveli deo niet eens (meer) :(

5 maanden geleden

Ik zou zeker overstappen naar een deostick (geen roller en geen spray) van een merk als Sanex of Rexona, dat is al vele malen effectiever!

4 maanden geleden

Herkenbaar, echt hormonen zweet vind ik het 🫠. Ik gebruikte de odorex extra dry cream stick afgelopen halfjaar, die werkt echt top. Maar heb nu eentje van rexona, maximum protection op aanraden van mijn zusje. En die bevalt helemaal goed. Zelden geur en houdt droog. Enigste nadeel is dat de roze die ik heb, naar luchtverfrisser ruikt 🙃. Zo bloemig. Oja en bij beide sticks, eerst goed laten drogen voordat je je aankleed

4 maanden geleden

Oderex extra dry. Je hebt diverse varianten, spray, creme stick, depper.

4 maanden geleden

De truc is om regelmatig te wisselen van deo (de sticks zijn het beste, dus rexona, lovely, sanex etc.). Je lichaam raakt eraan gewend waardoor de werking minder wordt. Dus wissel ze vooral af!

4 maanden geleden

Mocht je de Odorex overwegen, deze zijn alleen vandaag nog €1 per stuk bij Kruidvat 😊

4 maanden geleden

Nou ik heb precies dit! Ik gebruik al jaren de Rexona Maximum stick en heeft altijd heel goed gewerkt. Tot nu na mijn tweede zwangerschap. Ik ga toch maar een andere proberen denk ik. Dacht aan Loveli of Wild.

4 maanden geleden

Reactie op Summer2023

Mocht je de Odorex overwegen, deze zijn alleen vandaag nog €1 per stuk bij ...
Deze werken van geen meter 🥴

4 maanden geleden

Reactie op Sineadx

Deze werken van geen meter 🥴
Dat zal voor iedereen verschillend zijn. Bij mij werkt de extra dry juist heel goed.

4 maanden geleden

Reactie op Summer2023

Dat zal voor iedereen verschillend zijn. Bij mij werkt de extra dry juist h ...
Bedoel jij die rollers ?

4 maanden geleden

Reactie op Summer2023

Mocht je de Odorex overwegen, deze zijn alleen vandaag nog €1 per stuk bij ...
Dit zijn de gewone rollers van odorex. Die werken idd niet zo best. Hebt dan de extra dry nodig, wit met blauwe doosjes😊

4 maanden geleden

Reactie op MelanieG

Dit zijn de gewone rollers van odorex. Die werken idd niet zo best. Hebt da ...
Ja dat bedoelde ik dus🤣