33 Reacties
5 maanden geleden
Ik heb het ook. Begon na 3 maanden zwangerschap ongeveer en blijf een nare geur houden. Moet me onder de douche ook meermaals wassen om er vanaf te komen en het is inderdaad al snel weer terug, ook zonder dat ik veel zweet. Geen idee waar het aan ligt. Ik ben op advies van een vriendin baking soda gaan gebruiken. Dus na het douchen doe ik een beetje baking soda onder elke oksel en dan spuit ik pas deo. Dat helpt in ieder geval iets.
5 maanden geleden
Reactie op Plofje98
Loveli deo is een aanrader.
Mijn man en ik gebruiken het allebei en sindsd ...
En oksels goed scheren kan ik aanraden. Zweetgeur komt namelijk niet van zweten, maar van bacteriën die zich in je okselhaar vestigen. Als je je oksels scheert is het makkelijker om deze bacteriën weg te wassen onder de douche ☺️
5 maanden geleden
Reactie op Plofje98
En oksels goed scheren kan ik aanraden. Zweetgeur komt namelijk niet van zw ...
Iedere 2 dagen scheermes eroverheen😁
5 maanden geleden
Ik gebruik mijn man zijn deo’s altijd. Werken veel langer vind ik 🤭 Misschien dat eens proberen
5 maanden geleden
Ik zou zeker overstappen naar een deostick (geen roller en geen spray) van een merk als Sanex of Rexona, dat is al vele malen effectiever!
4 maanden geleden
Herkenbaar, echt hormonen zweet vind ik het 🫠.
Ik gebruikte de odorex extra dry cream stick afgelopen halfjaar, die werkt echt top.
Maar heb nu eentje van rexona, maximum protection op aanraden van mijn zusje. En die bevalt helemaal goed. Zelden geur en houdt droog. Enigste nadeel is dat de roze die ik heb, naar luchtverfrisser ruikt 🙃. Zo bloemig.
Oja en bij beide sticks, eerst goed laten drogen voordat je je aankleed
4 maanden geleden
Mocht je de Odorex overwegen, deze zijn alleen vandaag nog €1 per stuk bij Kruidvat 😊
4 maanden geleden
Reactie op Sineadx
Deze werken van geen meter 🥴
Dat zal voor iedereen verschillend zijn. Bij mij werkt de extra dry juist heel goed.