33 Reacties

4 maanden geleden

Ik gebruikte ook loveli voor zwangerschap, na zwangerschap hielp dit niet meer. Nu 1 van DA, eigen merk zonder rotzooi erin. Super!! Even nat maken onder de kraan voor gebruik

4 maanden geleden

Reactie op Sineadx

Bedoel jij die rollers ?
Ja, de rollers inderdaad.

4 maanden geleden

Reactie op Summer2023

Ja, de rollers inderdaad.
O, ik zag vanmorgen dat ik de ultra protect roller heb 😂 Die bedoel ik dus ipv extra dry

4 maanden geleden

Ook hier werkt de loveli ineens niet meer :(((

4 maanden geleden

Nou afgelopen dagen wat andere deodorant geprobeert die aangeraden werden, helaas was dit nog niet de totale oplossing. Dus heb even berichten gewisseld met de huisarts. Die heeft me aangeraden om een paar dagen te wassen (2 a 3 dagen) met hibiscrub, dit is een medische zeep net chloorhedexine erin. Word onder andere gebruikt voor patiënten de dag voor ze een operatie ondergaan. Zoals het beschreven werd even een reset van de lichamelijke bacteriën. Vanmorgen voor het eerst gebruikt, geen deo gebruikt erna en nu eind van de dag ruik ik eindelijk 'normaal' . Nog even kijken of dit DE oplossing is maar voor nu ben ik blij en geen last van geïrriteerde huid ofzo(best wel intensieve zeep natuurlijk). Dus misschien iets voor de dames die hier ook last van hebben.

4 maanden geleden

Reactie op Caatje1988

Nou afgelopen dagen wat andere deodorant geprobeert die aangeraden werden, ...
Wat een goede tip! Zeker de moeite om te proberen zo'n "reset". Heb je dit op recept gekregen of heb je het zelf ergens gekocht?

4 maanden geleden

Reactie op MelanieG

Wat een goede tip! Zeker de moeite om te proberen zo'n "reset". Heb je dit ...
Kan je zelf bij de apotheek halen, ik hen hem zelf online besteld bij de apotheek benu, wist ik zeker dat ik de goede had. Is wel duur, maar als het werkt. Wel even goed de bijsluiter lezen, alleen je lichaam ermee wassen en niet je gezicht, mag niet in je ogen komen.

4 maanden geleden

Reactie op MelanieG

Wat een goede tip! Zeker de moeite om te proberen zo'n "reset". Heb je dit ...
Deze

4 maanden geleden

Met spuitbus deo ga ik ook stinken. Ik heb allerlei soorten rollers geprobeerd (normale en verantwoorde/bio merken) maar de odorex rollers zijn de enige die bij mij goed helpen!

4 maanden geleden

Reactie op Caatje1988

Nou afgelopen dagen wat andere deodorant geprobeert die aangeraden werden, ...
Hoe is het nu een week later? Heeft het echt geholpen? Ik heb dus ook dit probleem sinds ik voor het eerst weer ongesteld ben geweest sinds de bevalling pff

4 maanden geleden

Reactie op PizzaFunghi

Hoe is het nu een week later? Heeft het echt geholpen? Ik heb dus ook dit ...
Tot nu toe helemaal prima🥳🥳. Ja tuurlijk stink ik einde van de dag wel naar zweet. Maar gewoon normaal. Niet meer een uur na douchen stinken alsof ik een marathon gerend heb met 40 graden😅.

3 maanden geleden

Reactie op Caatje1988

Deze
Ik heb deze afgelopen vrijdag ook gehaald en merkte direct al verschil.hoelang heb jij het gebruikt? En is de geur daarna ook weggebleven als je het niet meer gebruikte?