4 Reacties

3 weken geleden

Normaal zeggen ze bij overstap naar bed slaapzak weg. Omdat ze ook uit dat bed kunnen stappen enzo en dan kunnen ze vallen met een slaapzak. Nu, wij hebben die overgang toch geleidelijker gedaan. Toen hij in eenpersoonsbed begon te slapen was dat hier eerst nog in zijn slaapzak (zonder extra deken), maar hij kwam ook niet uit bed. En dan gestart met warme pyjama en dekbed en ging eigenlijk vrij snel goed. Denk dat je zak moeten proberen en zien wat er voor jullie werkt.

3 weken geleden

Reactie op Ada3

Normaal zeggen ze bij overstap naar bed slaapzak weg. Omdat ze ook uit dat ...
Thanks voor je reactie! Ik heb een slaapzak aangeschaft met broekspijpen als het ware. Daarmee kan ze gewoon lopen. Maar omdat ze dan wel blote voeten heeft zal ik dus of sokken aan moeten doen, of toch met een deken gaan werken…

3 weken geleden

Reactie op Essie1996

Thanks voor je reactie! Ik heb een slaapzak aangeschaft met broekspijpen al ...
Ahja ik zou dan misschien om te beginnen sokjes doen. Beetje te zien hoe dik die slaapzak is. Onze zoon zou slaapzak en deken niet echt accepteren.

3 weken geleden

Wij hebben haar eerst een korte tijd met slaapzak in het bed laten slapen. Later met pyjama, hoofdkussen en deken en dat vond ze eigenlijk zelf ook prima. Alleen het optrekken van de dekens lukte haar eerst nog niet zelf, waardoor we haar nogmaals instopten als we zelf naar bed gingen. Gelukkig was het toen zomer dus echt koud was het niet. Nu doet ze dat wel. Onze deken is gewoon van de Hema en voldoet prima! Ik zou het gewoon proberen, als je haar erbij betrekt zal ze het ook wel stoer vinden 😉 en anders geef je haar de keuze om nog een tijdje in een slaapzak of liever onder de deken te slapen, beide is prima. Desnoods doe je dan ter gewenning tijdelijk alleen een dekbedovertrek over haar heen om wel te ervaren hoe het is om (naast slaapzak) iets om je heen te hebben in bed.