8 Reacties

2 jaar geleden

Ik was hier ook echt enorm mee bezig en het maakte mij doodongelukkig. Ben toen de cursus Floohw gaan doen en daardoor kijk ik heel anders naar een lichaam en die schadelijke stoffen! Tot de dag van vandaag eet ik heerlijke goede gerechten en eet mijn kind dit ook. En zo af en toe een cola of patat is helemaal prima, je moet weten hoe je je lichaam hiermee kunt helpen te verteren enz.. Top cursus, ik ben er heel veel gelukkiger door.

2 jaar geleden

Wat een fijne topic. Ik zit hier ook echt mee. Mag ik vragen gebruiken jullie wegwerp of wasbare luiers? Welk merk gebruiken jullie? Wij wegwerp luiers van pampers maar daar lees ik ook verschillende verhalen over mbt chemicaliën.

2 jaar geleden

Reactie op VD22

Wat een fijne topic. Ik zit hier ook echt mee. Mag ik vragen gebruiken jull ...
tegengif.nl vind ik een fijn account om te volgen.

2 jaar geleden

Reactie op Vaalezje

Ik was hier ook echt enorm mee bezig en het maakte mij doodongelukkig. Ben ...
Dankjewel! Ik zal eens naar die cursus kijken. En inderdaad, we moeten blijven genieten. Balans ⚖️!

2 jaar geleden

Reactie op M123456789

tegengif.nl vind ik een fijn account om te volgen.
Wat een fijn account! Dankjewel. In het begin deed ik het met hydrofiel luiers en overbroekjes. Maar nu met die vaste voeding omg haha… dus nu gebruik ik pampers harmonie… en jij?

2 jaar geleden

Reactie op Mom of moon

Wat een fijn account! Dankjewel. In het begin deed ik het met hydrofiel lui ...

2 jaar geleden

Hier probeer ik ook met zoveel mogelijk rekening te houden. Volg op insta ismeepureliving heeft nu ook een kleintje van 8 mnd en deelt heel veel super fijn. Gebruiken Etos puur en zacht zitten in papieren verpakking en zijn dus troep vrij super fijne luiers ook.

2 jaar geleden

Wat interessant! Ik ben vegan, maar heb mij nooit echt verdiept in verdere giftige stoffen