9 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb dit ook maar ervaar het niet echt als pijn maar meer een zwaar naar gevoel. Het voelt alsof er een hele hevige druk staat op mijn clitoris. Het blijkt dat dit gevoel is omdat je vagina een soortvan beurs is omdat er natuurlijk een kind uit is gekomen. Ik voel het ook voornamelijk in mijn clitoris maar ook gewoon rondom mijn vagina. Misschien even navraag doen bij je vk?
2 jaar geleden
Ik heb dit idd ook! Een beurs/‘blauwe plek gevoel’ van mijn clitoris. Ik heb gehoord en gelezen dat dit erbij kan horen door de druk die bij de bevalling is gekomen op je onderkant. Alles heeft ruimte moeten maken voor de doorgang van je baby.
Zelf heb ik er nu (na 3 weken) al een stuk minder last van! Er staat nu eenmaal ook 6 weken herstel voor, dus ik heb nog even geduld
2 jaar geleden
Ik had dit ook heel erg. Wordt nu wat minder (ben 2.5 week geleden bevallen). Bij mij was het zwelling van de bevalling en alles is natuurlijk beurs. Koelen hielp af en toe wel iets en genoeg rusten. Als ik te veel Doe krijg ik meer last
2 jaar geleden
Ik heb dit ook en ik denk door de inleg kruisjes. Mijn natuurlijke zijn op dus gebruik nu die van Kruidvat en ik merk meteen pijn. De pijn die jij omschrijft. Dus wellicht is dit het ook bij jou!