14 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb soms ook wel dat hij een beweging maakt die niet echt prettig van voelt. Toch houd ik dan in mijn achter hoofd dat ik blij ben dat ik hem voel, ook al is het niet altijd even prettig gevoel

3 jaar geleden

Aah ja dat heb ik ook. Vandaag is ze gelukkig iets rustiger. Maar gisteren heb ik echt een aantal keer verschrikt au gezegd door de plotse steken

3 jaar geleden

Jep, absoluut. Af en toe duwt ie keihard met die kleine voetjes tegen mijn buik, alsof ie probeert te ontsnappen. Voelt niet echt lekker.

3 jaar geleden

Ik had vandaag ook echt even een trap naar beneden. Voelde net alsof er een voetje mijn vagina uit kwam 😂 echt pijnlijk

3 jaar geleden

Ik ben morgen 29 weken ver en heb vandaag ook voor de eerste keer pijnlijke schopjes gevoeld🙂 zéér veel beweging ook vandaattg, wat ik wel fijn vind😊

3 jaar geleden

Heel herkenbaar. Ik zat even gebogen en dacht dat ze zichzelf eruit probeerde te worstelen. Ook vaak trapjes tegen m'n blaas die voelen alsof het steekt en in de fik staat en soms voel ik het ook bij mijn kont 😅

3 jaar geleden

Heel herkenbaar. Trappen tegen m'n ribben waarvan ik 's nachts wakker schrik van de pijn. Stompen tegen m'n blaas. Vanmiddag lag ze een hele tijd tegen de onderkant van m'n buik waardoor ik een paar uur een vervelende, zeurende bandenpijn had. Pijn is fijn, zeggen ze toch?😂😭

3 jaar geleden

Reactie op Zelda91

Jep, absoluut. Af en toe duwt ie keihard met die kleine voetjes tegen mijn ...
Ah ja hier ook. Alsof hij uit m’n navel denkt te ontsnappen ofzo.

3 jaar geleden

Yes inderdaad. Paar keer dat ik echt auw zeg of afgeleid raak van werk door die harde trappen. En snachts uiteraard ook paar keer wakker.

3 jaar geleden

Ik heb dit ook, al weken. Deze week op z’n ergst. Word er compleet oncomfortabel van soms. Bij mij komt die, naar mijn idee, echt een keer door de zijkant van m’n buik heen. Kan ook eigenlijk nergens fatsoenlijk meer heen want soms is het plots auwwww etc. Wordt weer minder las ik na indalen ofzo… kan niet wachten 🫠

3 jaar geleden

hier hetzelfde. ik moet me soms echt even aan iets vastpakken of ik geef een kreet van „aaaghh“. heel anders dan bij mn eerst kind.

3 jaar geleden

Ja, herkenbaar. Ik had dit bij mijn eerste zwangerschap twee jaar geleden ook niet. Het doet nu soms echt zeer 😅

3 jaar geleden

Oh jee ja. Morgen 30 weken, en ik zei toevallig net tegen m'n man Dat moet nog wat worden over een paar weken! Helemaal als ik savonds in bed op m'n zij lig, doet oprecht zeer 🙈

3 jaar geleden

Ja, heel herkenbaar. Ik herken het sowieso nog van mijn vorige zwangerschappen maar zelfs nu al in deze zwangerschap. Ik ben nu 26 weken zwanger maar onze kung-fu panda kan er wat van. Ik houdt mijn hart vast 🫣