14 Reacties
3 jaar geleden
Aah ja dat heb ik ook. Vandaag is ze gelukkig iets rustiger.
Maar gisteren heb ik echt een aantal keer verschrikt au gezegd door de plotse steken
3 jaar geleden
Ik had vandaag ook echt even een trap naar beneden. Voelde net alsof er een voetje mijn vagina uit kwam 😂 echt pijnlijk
3 jaar geleden
Heel herkenbaar. Trappen tegen m'n ribben waarvan ik 's nachts wakker schrik van de pijn. Stompen tegen m'n blaas. Vanmiddag lag ze een hele tijd tegen de onderkant van m'n buik waardoor ik een paar uur een vervelende, zeurende bandenpijn had. Pijn is fijn, zeggen ze toch?😂😭
3 jaar geleden
Reactie op Zelda91
Jep, absoluut. Af en toe duwt ie keihard met die kleine voetjes tegen mijn ...
Ah ja hier ook. Alsof hij uit m’n navel denkt te ontsnappen ofzo.
3 jaar geleden
Ik heb dit ook, al weken. Deze week op z’n ergst. Word er compleet oncomfortabel van soms. Bij mij komt die, naar mijn idee, echt een keer door de zijkant van m’n buik heen. Kan ook eigenlijk nergens fatsoenlijk meer heen want soms is het plots auwwww etc. Wordt weer minder las ik na indalen ofzo… kan niet wachten 🫠
3 jaar geleden
Ja, herkenbaar. Ik had dit bij mijn eerste zwangerschap twee jaar geleden ook niet. Het doet nu soms echt zeer 😅
3 jaar geleden
Oh jee ja. Morgen 30 weken, en ik zei toevallig net tegen m'n man Dat moet nog wat worden over een paar weken! Helemaal als ik savonds in bed op m'n zij lig, doet oprecht zeer 🙈
3 jaar geleden
Ja, heel herkenbaar. Ik herken het sowieso nog van mijn vorige zwangerschappen maar zelfs nu al in deze zwangerschap. Ik ben nu 26 weken zwanger maar onze kung-fu panda kan er wat van. Ik houdt mijn hart vast 🫣