10 Reacties

茅茅n jaar geleden

Dat heb ik ook heel vaak!!! Ik heb ook geen idee wat dit is!

茅茅n jaar geleden

Reactie op odessa25

Dat heb ik ook heel vaak!!! Ik heb ook geen idee wat dit is!
Ja ik ben ook wel erg gegroeid de laatste weken dus ik dacht misschien heeft dat er ook iets mee te maken m鈥檔 huid staat ook vaak strak.

茅茅n jaar geleden

Dat kan wijzen op een navelbreuk, zou dan echt even je verloskundige/huisarts raadplegen voor de zekerheid

茅茅n jaar geleden

Kan idd van de rek op de huid komen of rek op het ligament tussen de buikspieren

茅茅n jaar geleden

Reactie op Np22

Ja ik ben ook wel erg gegroeid de laatste weken dus ik dacht misschien heef ...
Ja dat heb ik ook hele strakke huid. Denk dat de groei is. Ik heb een tweeling en ben nu 19 weken ze groeien hard en dan heb ik daar ook last van.

茅茅n jaar geleden

24 weken en ik heb hier ook sinds een week last van. Ik denk dat het door het oprekken van de huid in mijn navel komt. Er zitten voor mijn gevoel een hoop zenuwen in mijn navel die normaal gesproken "afgeschermd" worden omdat ze in een holletje zitten, die nu ineens naar de oppervlakte worden geduwd. Dat voelt ongemakkelijk/pijnlijk en straalt soms uit, net als wanneer ik mijn telefoonbotje stoot. Geen idee of er wat aan te doen is. Ik hoop dat mijn lichaam er op een gegeven moment aan "went" dat die zenuwen meer aan de oppervlakte liggen en dat het vanzelf minder gevoelig wordt.

茅茅n jaar geleden

Herkenbaar, ik heb het idee dat het bij mij door een groeispurt komt. Vervelende felle pijn af en toe. Hopelijk snel weer voorbij

茅茅n jaar geleden

Ik heb t ook extra nu met 24 weken na t tillen van een te zware boodschappentas. Volgens mij is t dat je buikspieren gaan wijken. Dat wil je dus niet ivm coning. Dus rustiger aan doen en minder tillen

茅茅n jaar geleden

Ik heb er nu overigens geen last meer van gehad. Misschien toch de groei geweest.

茅茅n jaar geleden

Ik heb dit ook gehad eerder in de zwangerschap, 2 keer zelfs. Eerst bleek het een navelbreuk te zijn en daarna bleek er een abses (ontsteking) rond de breuk te zitten. Dit ging alleen weg mat antibiotica (die tijdens de zwangerschap mag). Hopen dat het alleen maar de groei was en geen navelbreuk ofzoiets want dat was geen pretje 馃檲