12 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb 2 dagen diclofenac gehad in het ziekenhuis en bij thuiskomst om de 6 uur 2 paracetamol. De paracetamol heb ik ongeveer 1,5 week geslikt of als ik het nodig vond!

2 jaar geleden

Ik heb 1,5 week ibropfeen 200mg en paracetamol 500mg geslikt. Daarna gekeken of ik zonder kon. En durfde de morfine pomp niet gebruiken in het ziekenhuis. Omdat mijn borstvoeding goed opgang was 😅 dus heb aardig wat pijn geleden.

2 jaar geleden

Ik heb 2 dagen diclofenac gehad in het ziekenhuis icm paracetamol en daarna thuis 4 a 5 dagen om de 6 uur 2 paracetamol 500mg en 1 ibu 400mg Daarna alleen met naar bed gaan nog 2 paracetamol

2 jaar geleden

Ik heb de 2 dagen dat ik in het ziekenhuis lag naproxen en paracetamol gekregen. Bij thuiskomt overgegaan op om de 5-6 uur 2 paracetamols van 500 mg. Dat ongeveer een week lang. Daarna eigenlijk alleen tijdens de nacht nog gebruikt een kleine week.

2 jaar geleden

In het ziekenhuis 2 dagen de combinatie van diclofenac en paracetamol. Bij thuiskomst nog kleine week paracetamol. 3 x daags 2 paracetamol 500 mg.

2 jaar geleden

Ziekenhuis diclofenac en paracetamol, thuis alleen paracetamol geslikt en na 4 dagen mee gestopt dus totaal een kleine week

2 jaar geleden

Ik heb het alleen de dag geslikt dat ik thuiskwam. Ik ben stronteigenwijs en ga over m’n grenzen heen als ik ‘niks’ voel. Op deze manier wist ik precies wanneer ik m’n rust moest pakken. 😬😂

2 jaar geleden

Ik slik de paracetamol nu nog steeds na 12 dagen. Bij mij is de diclofenac omgezet naar ibuprofen vanwege de borstvoeding. Maar die slik ik al een tijdje niet meer. Dit was de 5e keizersnede en moet zeggen dat het beter gaat dan bij de vorige baby. Kan al best veel en vergeet zelfs de paracetamol omdat de pijn elke dag minder wordt. Luister naar je lichaam. ❤️

2 jaar geleden

Ik heb na een spoedkeizersnede ongeveer 2,5 week diclofenac icm pcm geslikt, vervolgens alleen nog pcm en nu na 3,5 a 4 weken enkel nog pcm voor de nacht.

2 jaar geleden

Wauw kregen jullie dat mee naar huis? Ik heb 2,5 week geleden een keizersnede gehad en waar ik in het ziekenhuis morfine, diclofenac en paracetamol kreeg moest ik het thuis enkel met paracetamol doen en bij uitzondering mocht ik ibuprofen slikken. Viel dat even tegen! Ik heb ongeveer een week beide geslikt en daarna eigenlijk niet meer. Heb nog steeds wel pijnscheuten vooral als ik te veel heb gedaan maar nu nog pijnstillers slikken wordt door de verloskundige afgeraden als je borstvoeding geeft

2 jaar geleden

Na 3 weken slik ik nog regelmatig paracetamol. Mijn ks was behoorlijk gecompliceerd volgens de gynaecoloog en m'n buik is nog behoorlijk blauw en beurs

2 jaar geleden

Ik heb 5dagen diclofenac suppo gebruikt & 10 dagen paracetamol. Dan nog 4 dagen obubrofen geslikt dus in totaal 2weken pijnmedicatie al waren de laatste 4dagen gewoon uit angst voor pijn & de genezing van mijn litteken 🙈💕