29 Reacties

3 jaar geleden

Bonprix

3 jaar geleden

Wehkamp

3 jaar geleden

Shein!

3 jaar geleden

Ik zal mijn linkjes ook even delen, dan heb ik het mooi in 1 overzichtje staan 😊

3 jaar geleden

Yab fashion heeft ook een apart tabje met leuke preggy proof kleding die je na de zwangerschap nog kunt dragen! Nu ook nog tot 70% sale daar

3 jaar geleden

Most wanted en hm

3 jaar geleden

Super leuk! Misschien een stomme vraag maar rekt de kleding dan die je draagt tijdens de zwangerschap niet zo erg uit dat je het daarna niet meer kan dragen?

3 jaar geleden

Tweedehands kopen op Vinted! Een stuk duurzamer dan veel opties die hier genoemd worden.

3 jaar geleden

Shein, h&m , mammalicios ik check vinted nu voornamelijk want dan heb je voor een tientje een leuke jurk

3 jaar geleden

Shein heeft hele leuke zwangerschapskleding!

3 jaar geleden

Reactie op UnknownbabyNr1

Shein heeft hele leuke zwangerschapskleding!
Waar kan je dat vinden op shein, kan het niet vinden🙈

3 jaar geleden

Vinted, H&M, Lidl, C&A, Zalando, About You, Hunkemoller. Ik heb overal al wel iets besteld 🙈

3 jaar geleden

Asos heeft leuke positiekleding! En in de zomer kan je lekker ruim vallende jurkjes (niet per se positiekleding) kopen. Bij Guts en Gusto verkopen ze zomers vaak leuke jurkjes vind ik

3 jaar geleden

Reactie op Margriet-92

Waar kan je dat vinden op shein, kan het niet vinden🙈
Bij mij stond er ergens een categorie met zwangerschapskleding. Maar je kunt bij zoeken zwanger intypen en dan krijg je het ook te zien🫶🏼

3 jaar geleden

Reactie op UnknownbabyNr1

Bij mij stond er ergens een categorie met zwangerschapskleding. Maar je kun ...
👍

3 jaar geleden

Dit is alles wat je moet vinden mbt shein. Aub geef een tientje meer uit en bestel ergens anders https://www.linda.nl/nieuws/buitenland/shein-goedkoop-populair-online-kleding/

3 jaar geleden

Reactie op Raaau-

Dit is alles wat je moet vinden mbt shein. Aub geef een tientje meer uit en ...
Amen! Super goed dat je dit deelt.