Hi allemaal,
Voor de ervaringsdeskundigen onder ons, zijn de mama mazzeldagen de moeite waard om op te wachten? Wat kan ik van de kortingen verwachten? Ik ga dan voor een kinderwagen (wss Joolz) en een maxicosi. Als de kortingen meevallen ga ik liever naar een andere winkel waar altijd lagere prijzen zijn, bv van asten.
Mijn ervaring is dat Pr茅natal vaak tijdens de mama mazzel adverteert met producten van oudere collecties, bijv oudere autostoeltjes. Dus als je bijv een nieuwe Joolz kinderwagen op het oog hebt, kan het maar zo dat ze daar geen korting op geven, alleen op modellen die uit de collectie zijn
Momenteel 13 weken zwanger en ik werk zelf bij de prenatal, in mijn opzicht zeker de moeite waard om te wachten tot maart dan zijn de mega mazzel dagen. Korting op bijna alles inderdaad met uitzondering van de populaire producten/merken of lagere kortingen
Ik ga zaterdag naar van asten is verbouwingsuitverkoop in Tilburg
En bij ...
Hoe was het nog? Heb je iets kunnen scoren? Wij komen er net vandaan en was echt mega druk! Alsof iedereen zwanger is 馃槀 wel snel geholpen kunnen worden gelukkig. Kinderwagen en maxicosi rijker