Hi!
Ik ben 3 wkn geleden bevallen en sinds dien voel ik me echt weer een puber. De zweetaanvallen was ik voor gewaarschuwd. Nu valt dit mee. Maar, pff, ik stink gewoon… Douche 2/3x per dag. Al verschillende deo’s geprobeerd. Niets lijkt te helpen.
Zijn er meer die hier last van hebben?
Nuud werkt goed.
Niet tegen het zweet, wel tegen de geur.
Gwn wassen, aanbrengen en goed voor max 7 dagen. (Hoelang is afhankelijk van persoon tot persoon) in tussentijd gwn normaal wassen Enzo.
Yes herkenbaar.. 4 weken geleden bevallen. Zweet elke keer enorm, ook tijdens het slapen. Van de week rook ik mezelf overdag, wat ik normaal gesproken (gelukkig) nooit heb. Pffff echt verschrikkelijk! Ik douche sowieso altijd 2x per dag maar nu nog vaker... ☹️
odorex dry creme kan je halen bij de Etos, misschien heeft de kruidvat t ook. Alleen dit werkt voor mij. Ik zweet altijd extreem veel waarvoor ik zelf naar de huisarts ging en vroeg voor een vergoeding voor botox. En toen raadde de arts mij dit aan! Werkt super goed. Is niet echt deo, maar echt een crème. Dus dit moet je opsmeren.
Mijn advies is gewoon beetje eruit drukken, flesje omhoog houden en dan de zalf wat er uit komt opsmeren direct oo de huid. Want als je t op de vingers doet, droogt je huid oo de vingers uit. En dat voelt onprettig 😁🤗
Ja ik ook! Ik ruik mezelf soms en vind het echt smerig🤢 afgelopen dagen wel minder last van gehad (ondanks het warme weer). Ben nu 6,5wk geleden bevallen.