13 Reacties

één maand geleden

Hi, ja ik heb meerdere keren gehad. Wel al even geleden volgens mij was het met 1 a 2 dagen al stuk beter!

één maand geleden

Reactie op Kimvg

Hi, ja ik heb meerdere keren gehad. Wel al even geleden volgens mij was het ...
Ahh top! Daar hoop ik dan maar op!

één maand geleden

Ik heb ook in beide polsen de injectie gehad, na 2 of 3 dagen werd de pijn al heel veel minder en is bij mij ook niet meer terug gekomen . Is ongeveer 4 maanden geleden gedaan.

één maand geleden

Geen ervaring met de injectie. Ik heb momenteel een spalk om rust te houden.

20 dagen geleden

Reactie op Dbheere1

Ik heb ook in beide polsen de injectie gehad, na 2 of 3 dagen werd de pijn ...
Wat fijn! De pijn is wel wat minder.. alleen zit er aan 1 kant nog steeds.. ( de ontstekingen waren al te ver) dus ben bang dat er een operatie moet gebeuren. Maar die stel ik uit.. ben alleenstaand moeder, dus niet heel praktisch haha

20 dagen geleden

Reactie op 12345678J

Geen ervaring met de injectie. Ik heb momenteel een spalk om rust te houden ...
Die heb ik idd ook al een tijdje voor beide polsen!

16 dagen geleden

Reactie op nicc89

Die heb ik idd ook al een tijdje voor beide polsen!
Welke spalk/brace hebben jullie?

16 dagen geleden

16 dagen geleden

Ik heb ongeveer drie jaar geleden quervain gehad na de geboorte van mijn eerste kindje. Toen een heel traject gehad bij hand pols expertise centrum met langdurig spalk fysio etc. Daarna toen ik gestopt was met borstvoeding kenacort laten zetten. Maar die is verkeerd gezet. De pijn van de pees ging snel over maar kreeg er andere pijn voor terug. Uiteindelijk nu na mijn tweede zwangerschap zijn de klachten vrijwel helemaal weg. Al blijft het wel gevoelig soms en kan ik er nog niet alles mee

15 dagen geleden

Reactie op nicc89

Wat fijn! De pijn is wel wat minder.. alleen zit er aan 1 kant nog steeds.. ...
Hoi, hoe weet je of het te ver is met de ontstekingen? Ik ben ook alleen, maar heb vreselijk veel last en zou het heel erg vinden als ik geopereerd moet worden. Wanneer is het TE ver?

14 dagen geleden

Hoi! Ik help toevallig bij het plaatsen van deze injecties. Wij geven altijd aan dat het eerst wel wat meer pijn kan doen, de werkzame stof waar je het van moet hebben heeft een paar dagen nodig om op gang te komen. Daarna moet het beter zijn/worden. Als je twijfelt kun je altijd even een dagboekje bijhouden waarin je dagelijks aangeeft hoeveel pijn je ervan hebt. Dan is het makkelijker om vooruitgang te zien ;)

13 dagen geleden

Reactie op Gemberkoekje

Hoi, hoe weet je of het te ver is met de ontstekingen? Ik ben ook alleen, m ...
Als alle andere dingen al niet meer helpen

13 dagen geleden

Reactie op Yan1

Welke spalk/brace hebben jullie?
Waarbij de duim zo weinig mogelijk beweging krijft