14 Reacties
7 maanden geleden
En als ze wiegent in slaap valt voor nu dan maar even accepteren..en dan niet gelijk wegleggen maar even 20 minuutrjs op je laten slapen zodat ze diep slapen en dan proberen zachtjes weg te leggen , eerst de beentjes en dan t hoofdje en dan nog beetje wiebelen en dan weglopen
7 maanden geleden
Reactie op devidevries
En als ze wiegent in slaap valt voor nu dan maar even accepteren..en dan ni ...
Dit werkt hier momenteel ook idd.. echt even laten liggen op schoot to hij zo diep slaapt dat hij helemaal slap is en dan kan ik hem wegleggen. Ik vertrouw er maar weer op dat dit een fase is en het ook weer over gaat.. succes en sterkte!
7 maanden geleden
Reactie op Is4b3l
Dit werkt hier momenteel ook idd.. echt even laten liggen op schoot to hij ...
Fijn!! Goedzo💗💗 succes!! Als zij hiervoor “ goed “ kon slapen komt dat wel weer!
7 maanden geleden
Hier echt precies hetzelfde.. tot een week terug een perfecte slaper, zelden wakker ‘s nachts. Nu is ze om het uur (of halfuur) wakker en erg moeilijk weer in slaap te krijgen. We hebben zetpillen geprobeerd maar die lijken niet echt te helpen. Dat vastklampen herken ik heel erg. Zodra je haar oppakt legt ze haar hoofd op je schouder en slaapt ze verder. Bij ons slaapt ze op de opvang alleen ook slecht sinds deze week.. 2 dagen geleden vonden we bloed in haar bedje (best behoorlijke vlekken), dus dachten misschien tandjes. Maar verlatingsangst zou het ook zeker kunnen zijn.. beetje ten einde raad hier, hoor 🥲! Dus ik lees even mee bij andere tips.
7 maanden geleden
Reactie op Gabivdk
Hier was t ook drama toen met z'n hoofd naar de andere kant gelegd en het w ...
Hier was het ook drama ineens een week lang en gisteren heb ik de code gekraakt. 😂 Ik leg haar op haar buik neer en wrijf even over haar rug en opeens is alles weer koek en ei. Terwijl ze nog nooit op haar buik geslapen heeft.
7 maanden geleden
Oh no, dit hebben wij in t begin vooral gehad...wat ons help was wiegen tot ze bijna sliep en dan wakker wegleggen en het zo steeds verder opbouwen...het vergt geduld maar bij ons help dat..
En nu huilt ze bij ons heel vaak 10-15 min en dan valt ze langzaam in slaap of word ze rustig...geduld geduld geduld en routine kinderen weten feilloos wat ze moeten doen voor je aandacht