38 Reacties

2 maanden geleden

14 maanden , als ze heel rustig doet kan ze stapelen tot haar buik hoogte +- 10 blokjes, ze loopt ook erg voor. wordt geschat op 18/20 maanden kwa sociale en mentale ontwikkeling volgends de fysio en arts. Heeft ook wel zijn nadelen aangezien ze heel kwaad kan worden als iets niet lukt馃珷

2 maanden geleden

Reactie op Sineadx

14 maanden , als ze heel rustig doet kan ze stapelen tot haar buik hoogte + ...
Das toch niet zo bijzonder tot buikhoogte? Doet ze hier ook.

2 maanden geleden

Reactie op NRB

Das toch niet zo bijzonder tot buikhoogte? Doet ze hier ook.
Ligt misschien ook aan de grootte van de blokjes en het kind? Mijn dochter die bouwt met grote blokken tot borsthoogte. Maar die zit op 4/5 en niet op 10 blokken. Maar dat zijn grote blokken en ze is best klein voor 14 maanden. En met kleine blokjes komt ze met die 5 blokken op een andere hoogte.

2 maanden geleden

Ja blijkbaar is dat heel goed en is jou kindje ook heel slim 鈽猴笍 het zijn van die kleine houten blokjes

2 maanden geleden

Kubus vormige blokjes komt ze hier denk ik op een blokje of 8-9 Balkvormige blokjes vindt ze lastiger (zet ze met de korte kant op de grond), dan komt ze op 4-5 blokjes

2 maanden geleden

Hier geen 馃槀馃槄

2 maanden geleden

0, nog geen enkele interesse

2 maanden geleden

Wat grappig om te zien al die verschillen

2 maanden geleden

0, omgooien doet ze wel vol overgave 馃槄

2 maanden geleden

Ze zet 't laatste blokje er op.. Maar ja, bij een toren van 10, is't 11E Blokje.. maar ook 't 2e blokje dat er op gezet mag worden.... En dan MOET DIE OM

2 maanden geleden

Ook 4 blokjes ongeveer!

2 maanden geleden

3 blokjes! En trots dat hij dan is

2 maanden geleden

Even een vraag uit interesse, mijn zoontje stapelt dus niets. Hij stopt echt alles (nog?) in zijn mond. Maakt niet uit welk doel het materiaal heeft. Hoe zit/zat dat bij jullie kinderen?

2 maanden geleden

Reactie op DTbaby

Even een vraag uit interesse, mijn zoontje stapelt dus niets. Hij stopt ech ...
Hier ook

2 maanden geleden

Vandaag een keer andere blokken geprobeerd en nu komt ze tot 8 ipv 4/5. Dus type blokken verschilt ook echt blijkbaar.

2 maanden geleden

Reactie op Miss-ongeduld

Vandaag een keer andere blokken geprobeerd en nu komt ze tot 8 ipv 4/5. Dus ...
Zit er een verschil van ruwheid in? Hier namelijk wel misschien komt het daardoor?

2 maanden geleden

Reactie op DTbaby

Mijn dochter doet dit ook, komt hier door 4 kiezen en 2 tanden die tegelijk doorkomen. Misschien bij jou zoontje ook?

2 maanden geleden

Reactie op DTbaby

Mijn dochter stapelt 1 blok, en dan moet 't om.. De drang om om te gooien, is groter dan het zelf bouwen.

2 maanden geleden

Reactie op Sineadx

Zit er een verschil van ruwheid in? Hier namelijk wel misschien komt het da ...
Dit zijn van die houten grimms blokken. Die andere rubberen blokken die wat groter zijn. Maar hier kan ze dus opeens veel meer mee dan ik dacht ook.

2 maanden geleden

Reactie op Littl-one

Mijn dochter stapelt 1 blok, en dan moet 't om.. De drang om om te gooien, ...
Heeeeeeel herkenbaar 馃槀馃槀 de blokken blijven door de kamer vliegen