Hallo, onze zoon van 6 maanden heeft rochelende ademhaling. Heeft wel slijm. Hoest het op maar slikt het weer in. Arts zegt dat het niet ernstig is. Wanneer moeten we aan de bel trekken? En weten jullie wat helpt tegen dat rochelende ademhaling?
Ons zoontje heeft dit ook. Mee naar de dokter geweest en die zei dat er moest gepuft worden met zo’n vortex masker. Is wel op voorschrift hier in BE. Als je twijfelt mss toch een second opinion vragen?
Vaak zit het slijm wat je hoort rochelen in de bovenste luchtwegen en is dus niet ernstig. Zolang ze geen koorts hebben en niet benauwd zijn is er geen reden om hier wat mee te doen.
Mijn dochter heeft het al maanden en gaat binnenkort naar de kinderkliniek ervoor omdat de huisarts zei dat het niks was maar nu al te lang aanhoudt. Ik denk niet dat het iets ernstigs is maar wil graag t zekere voor t onzekere weten
Hier gister anti bio gehad. Ivm laatste inenting ( waar de bacterie van longontsteking in zit. En ze heeft na de kerst rs virus gehad. Dus ik heb het geeist voor een anti bio. Nu na 1 dag al ander kindje!!