11 Reacties

vorig jaar

Hier ook last van (6 maand)

vorig jaar

Ons zoontje heeft dit ook. Mee naar de dokter geweest en die zei dat er moest gepuft worden met zo’n vortex masker. Is wel op voorschrift hier in BE. Als je twijfelt mss toch een second opinion vragen?
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

vorig jaar

Reactie op loufs

Ons zoontje heeft dit ook. Mee naar de dokter geweest en die zei dat er moe ...
Oh waarom ze zo terughoudend zijn hier weet ik ook niet. Ik zal het eens navragen anders. Bedankt

vorig jaar

Vaak zit het slijm wat je hoort rochelen in de bovenste luchtwegen en is dus niet ernstig. Zolang ze geen koorts hebben en niet benauwd zijn is er geen reden om hier wat mee te doen.

vorig jaar

Mijn dochter heeft het al maanden en gaat binnenkort naar de kinderkliniek ervoor omdat de huisarts zei dat het niks was maar nu al te lang aanhoudt. Ik denk niet dat het iets ernstigs is maar wil graag t zekere voor t onzekere weten

vorig jaar

Ons kleintje (6maanden) heeft het ook inmiddels een week! Ik lees mee.

vorig jaar

Hier gister anti bio gehad. Ivm laatste inenting ( waar de bacterie van longontsteking in zit. En ze heeft na de kerst rs virus gehad. Dus ik heb het geeist voor een anti bio. Nu na 1 dag al ander kindje!!

vorig jaar

Ik denk dat onze kleine gewoon een beginnende longontsteking had maar word niet opgenomen omdat ze lachte naar de dokter
Mijn zoontje had dit ook. Was een beginnende longontsteking. Kuur gekregen en nu gelukkig weer beter.

vorig jaar

Reactie op pregnantmommy2023

Mijn zoontje had dit ook. Was een beginnende longontsteking. Kuur gekregen ...
Zou je mij kunnen vertellen hoe de kuur heet? Hier wordt ik steeds naar huis gestuurd
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

vorig jaar

Deze hebben wij voor onze dochter