30 Reacties
6 maanden geleden
Onze dochter (nu 11,5 maand) ligt ook nog bij ons in het ledikant. Ze zou op een andere kamer kunnen liggen maar vind het prima zo. Ik geef borstvoeding dus ‘s nachts komt ze nog wel eens voor een voeding, dan heb ik zelf geen zin om daarvoor naar een andere kamer te moeten etc. Ik weet eigenlijk niet precies waarom we dit zo doen maar voel ook geen noodzaak om het aan te passen.
Mijn zoontje hebben we na 8 maanden op zijn eigen kamertje laten slapen.
6 maanden geleden
Hier heeft ze een jaar bij mij in bed geslapen, net 1 geworden en sinds een week slaapt ze eindelijk ip haar eigen kamer in haar eigen bed, door dat ze bij mij lag kon ze altijd eventjes drinken bij me in de nacht, maar daardoor werd ik soms wel 5 keer wakker van die paar slokjes elke keer, dus ben blij dat ze nu op de eigen kamer ligt , en gewoon door slaapt van 20.00 tot 08.30 dus nu heb ik ook weer een beetje goede nachtrust
6 maanden geleden
Ons meisje van 11 maanden slaapt ook nog bij mij in haar ledikantje! Komt ook nog 1 a 2x voor een voeding. Vind het wel prima zo en eigenlijk wel gezellig. We zijn met 1 jaar op vakantie en gaan daarna verhuizen, denk dat we vanaf dan gaan proberen haar op haar eigen kamertje te leggen in een vloerbed, maar ik vind het wel fijn nog zo dichtbij nu ❤️
6 maanden geleden
Tot vorige week lekker bij mij in bed. Maar beiden sliepen we slechter, ze kruipt opeens en veel bewegen inde nacht dus werden we wakker van elkaar. Ik probeerde in haar eigen bedje en dat ging goed en nu slaapt ze in haar eigen bed , in haar eigen kamer. Voorheen wilde ze echt niet
6 maanden geleden
Ons zoontje sliep vanaf dag 1 al door en hebben we de eerste 1.5 week elk 3 uur wakker gemaakt. Toen hij eenmaal op gewicht was en niet meer wakker gemaakt hoefde te worden hebben we hem in zijn eigen kamertje gelegd. Dat ging eigenlijk meteen goed alleen ik vond het heel spannend
6 maanden geleden
Na haar geboorte zijn we nog 10 dagen in het ziekenhuis gebleven...dus 10 dagen bij mij op de kamer en 10 dagen alle voedingen zelf doen en t Huilen horen wat n hel. Bij thuiskomst 1 weekje nog bij en ons en toen hup naar eigen kamer. Iedereen sliep er beter van.🙈😉 ik vind het juist heel knap als mensen t kunnen ik werd langzaam gek haha