12 Reacties
2 jaar geleden
Ben ook heel benieuwd naar het antwoord, ik dacht ergens gelezen te hebben dat het samentrekken van je baarmoeder juist goed was om sneller terug te laten gaan, maar durf het z茅ker niet met zekerheid te zeggen.
2 jaar geleden
Mag ik ook een vraag terugstellen? :)
Heb jij ervaren dat voor de bevalling het orgasme kort erna ook even een beetje pijn deed?
2 jaar geleden
Reactie op js_2001
Heb er 1 x krampen van gehad maar verder nooit
Ah okay, ik heb het wel vaker ook voor de zwangerschap gehad (beetje naar trekkerig gevoel). Toen hele tijd niets tijdens de zwangerschap en nou laatst wel weer, dus was benieuwd of je dit herkende van rond de laatste periode. Dank voor het antwoorden!
2 jaar geleden
Nou ik loop wel tegen iets aan, misschien heeft iemand tips? Ik ben 4 weken geleden bevallen maar wil sws nog minimaal 2 weken wachten met penetratie.. mijn libido is wel onveranderd, had er 2 dagen na de bevalling alweer zin in. dus bleef ik het mijn vriend wel naar zijn zin maken de laatste weken. En dat vond ik ook wel leuk alleen begint het inmiddels wel wat scheef te voelen.
Dat heb ik ook al aangegeven, waarop hij zei dat hij bang was mij pijn te doen. Ik legde toen uit wat wel kon maar zijn angst ging daarmee niet weg. Hij wist verder ook niet goed wat te doen.. maarja dan denk ik, wat als we pubers zouden zijn, ga je toch ook niet gelijk all the way... 馃檮
2 jaar geleden
Nou ik loop wel tegen iets aan, misschien heeft iemand tips? Ik ben 4 weken ...
Mijn man vond t ook een beetje engig bij mij.
Heb hem een vibrator in handen geduwd en gezegd dat hij me op die manier dan maar moest helpen 馃槀