11 Reacties

2 jaar geleden

Ja , ik had vooral veel last van mijn knie daarna

2 jaar geleden

Reactie op Mi Lady

😂🫣

2 jaar geleden

Ik heb zelf nog geen seks gehad dus ervaring over hoe het voelt heb ik niet, maar gisteren tijdens de controle bij de gynaecoloog zei ze dat je seks kunt hebben als je iig 1/2 weken niet meer vloeit qua bloed 🙈 misschien geeft di antwoord op je vraag

2 jaar geleden

Nu na 4,5 week nog niet actief geweest, maar bij m’n vorige keizersnede na 6 weken weer en dat ging prima! Orgasme vond ik spannend, maar voelde het zelfde als voor de keizersnede. Penetratie geen verschil (toch een voordeel van een keizersnede)

2 jaar geleden

Reactie op Mi Lady

🤣🤣 misschien de volgende x een andere positie proberen 🤪

2 jaar geleden

Reactie op Twoundertwo!

Nu na 4,5 week nog niet actief geweest, maar bij m’n vorige keizersnede na ...
Bedankt voor het antwoord 🙈

2 jaar geleden

Eerste keer seks na een keizersnede voelde voor mij best pijnlijk (was 5 weken erna voor mij) maar de keren daarna niet meer hoor. Orgasme deed geen pijn.

2 jaar geleden

Zijn er mensen bij wie de seks nog steeds gevoelig is?

2 jaar geleden

Reactie op MichVA

Ik ben bijna 3 maanden geleden bevallen (vaginaal) en ik heb na 5,5 weken de eerste keer opnieuw seks gehad. Was gevoelig, maar ging wel. Nu al een paar keer seks gehad wel en het blijft voorlopig toch steeds « voorzichtig » zijn… Als de hoek verkeerd zit, doet het echt wel geen deugd 😂

2 jaar geleden

Reactie op MichVA

Inmiddels niet meer (22 juli keizersnede) maar het wel even geduurd voor het over was. Ik denk nu inmiddels 3 weken niet meer.

2 jaar geleden

Reactie op Lindsert

Inmiddels niet meer (22 juli keizersnede) maar het wel even geduurd voor he ...
Ah dat is geruststellend om te lezen. Er is hoop😅