20 Reacties

2 maanden geleden

Hier was het na 1,5 week over, denk eerder sprong of slaapregressie.

2 maanden geleden

Reactie op Novabo

Maar serieus.. 4 uurtjes slaap op 24 uur? Is dat nog normaal voor een slaapregressie? Heb t nog nooit zo erg meegemaakt 🫣

2 maanden geleden

Reactie op Novabo

Waren de nachten bij jullie ook zo slecht?

2 maanden geleden

Reactie op Doppiej

Waren de nachten bij jullie ook zo slecht?
Ja ieder uur wakker en sliep niet overdag. Hij was soms gewoon 10 uur lang wakker an een stuk omdat hij niet wou slapen overdag.

2 maanden geleden

Ik herken dit van mijn kinderen als ze een oorontsteking hebben. Wellicht kan dat het zijn? Dat gillen lijkt me meer dan alleen een sprongetje oid..

2 maanden geleden

Hier ook periodes, het is altijd een slechte slaper geweest. Nu slaapt ie eindelijk de nachten een beetje door. Maar als er maar iets mis is. Dan is het overdag een zonnestraaltje. Maar snachts enkel krijsen en gillen, dan mag ik hem geen eens vasthouden. Helemaal niks is dan goed. En helaas nu al 6 oorontstekingen gehad. Dus kan precies merken als die niet lekker is.

2 maanden geleden

Ach wat erg. Hier was het 4 weken drama vanwege een slaapregressie. Ze was uuuuuuuren wakker in de nacht en overdag korte slaapjes. Afgelopen dagen ging het steeds beter en vanochtend weer tot 7 door geslapen. Zou dat het kunnen zijn?? En anders misschien last van de oren? Het schijnt dat je dat merkt doordat ze er vaker grijpt en bij het neerleggen hard gaat huilen. Hopelijk gaat het snel beter want dit is zo vermoeiend!

2 maanden geleden

Reactie op Novabo

Ja ieder uur wakker en sliep niet overdag. Hij was soms gewoon 10 uur lang ...
Poh wat pittig. Bedankt voor het delen❤️

2 maanden geleden

Reactie op Syts7

Ik herken dit van mijn kinderen als ze een oorontsteking hebben. Wellicht k ...
Bedankt voor je reactie. Dat zou natuurlijk kunnen. Ze heeft het nog nooit gehad. Ze vertoont er verder geen tekenen van. Ik lees op thuis arts dat het meestal na 2 of 3 dagen beter gaat. Als het na 3 dagen niet beter is zal ik het eens na laten kijken voor de zekerheid.

2 maanden geleden

Reactie op Caatje1988

Hier ook periodes, het is altijd een slechte slaper geweest. Nu slaapt ie e ...
Dat klinkt inderdaad een beetje hetzelfde. Bedankt voor je verhaal ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Aznag

Ach wat erg. Hier was het 4 weken drama vanwege een slaapregressie. Ze was ...
Dankjewel. Dat zou natuurlijk kunnen. Dacht dat he al achter de rug was. Fijn dat het bij jullie beter gaat

2 maanden geleden

Wat heftig! Mijn dochtertje heeft dit ook een poos gehad maar dan overdag s’nachts was ze zo moe dat ze wel sliep. Uiteindelijk bleek ze een dubbele oorontsteking te hebben. Verder ook geen tekenen hiervan.

2 maanden geleden

Reactie op Np22

Wat heftig! Mijn dochtertje heeft dit ook een poos gehad maar dan overdag s ...
Ging het vanzelf over?

2 maanden geleden

Ik dacht ook meteen aan oorontsteking! Als het vannacht weer zo was zou ik denk ik toch even overleggen met de HAP. Beide kindjes hier hebben ook (vaker) oorontsteking gehad. Slapen deden ze toen (bijna) niet. Vooral liggen doet dan veel pijn doordat de druk op de oortjes toeneemt.

2 maanden geleden

Reactie op Doppiej

Ging het vanzelf over?
Nee met een dubbele oorsteking is er (bijna) altijd antibiotica nodig. Aan 1 kant kijken ze het nog wel eens aan volgens mij.

2 maanden geleden

Hier nu sinds een aantal dagen écht slopende nachten. Dochterlief had afgelopen dagen dan wel koorts en volgensmij komt er ook al een aantal dagen een kies door maar vandaag overdag leek alles weer goed tot nu. Ze heeft de hele dag geen zetpil hoeven krijgen, maar dan nu tóch weer ontroostbaar in de nacht.. Heeft even bij ons in bed gelegen maar werd toen wakker en was weer niet te troosten, weigert alles; favoriete knuffel, thee, speen, broodje (want dan ga je denken misschien honger door het slecht eten in de avond?) - terwijl er overdag niet veel aan de hand lijkt te zijn (behalve opstandigheid en dingen doen die niet mogen🙂‍↔️) dan ga je je echt afvragen of ze pijn heeft of dat het toch de slaapregressie / sprong is.. dat krijsen gaat door merg en been en maakt me zo ontzettend onzeker. Nu dus toch maar weer een zetpil gegeven want misschien is het toch pijn? Die vraag blijf ik mezelf stellen. Al heb ik niet het idee dat het oorpijn is wat ik veel lees van anderen. Ze zit niet aan haar oortjes en wanneer ze naar bed word gebracht huilt ze ook niet. Valt altijd zelfstandig in slaap maar na een paar uurtjes word ze wakker en is het mis.. lastig hoor

2 maanden geleden

Reactie op Fulltimemom

Hier nu sinds een aantal dagen écht slopende nachten. Dochterlief had afgel ...
Wow precies hetzelfde hier!! Het is hier nog niet over helaas. Ik denk toch aan een piek in verlatingsangst.😢 Ze is nu wel troostbaar maar absoluut niet in eigen bed. Sterkte het is zwaar! Hopelijk weer fijne nachten

2 maanden geleden

Bij ons was dit ook even zo. Had een dubbele oorontsteking zonder koorts. Neurofen hielp!

2 maanden geleden

Reactie op Doppiej

Wow precies hetzelfde hier!! Het is hier nog niet over helaas. Ik denk toch ...
Hoe gaat het nu bij jou? Hier ging het even 4 nachten goed maar helaas is het alweer 2 nachten mis 😞 ligt ook bij ons in bed momenteel ‘s nachts

2 maanden geleden

Reactie op Shannonjck

Hoe gaat het nu bij jou? Hier ging het even 4 nachten goed maar helaas is h ...
Het gaat wat beter. Ze heeft 1 hele nacht in eigen bed door gebracht, we moesten toen 1x best lang , een uurtje troosten. De overige nachten is ze tussen 3 en 5 toch bij ons in bed beland voor de laatste uurtjes. Maar het gaat echt beter , hopelijk zet t door🤞🤞🤞 hopelijk merken jullie gauw verbetering