10 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb hele praktische dingen op het lijstje gezet, zoals plastic bakjes, bordjes en bestek. Verder kom ik ook nog niet echt 馃槄

2 jaar geleden

Vtech kubus (zelf via vinted gekocht voor 12 euro) Boekjes Pyjama's, bijv van feetje Kruip en leer beer (ook zelf via vinted gekocht voor 10 euro ofzo)

2 jaar geleden

Badspeeltjes of ander speelgoed voor als ze wat ouder zijn. Of idd wat praktische dingen zoals bordjes en bekertjes en bestek enzo

2 jaar geleden

Kruippakjes van de C&A, gepersonaliseerde Voorleesboekjes en verder niet echt iets.. zullen geen sinterklaas vieren dan (vind ik hem nog te jong voor en hij zou dan enigste kind zijn), maar wel klein beetje kerst voor hem

2 jaar geleden

Speelgoed, van die ringen die je moet stapelen, blokken puzzel, zo'n opblaasbal om mee te leren kruipen, kerstslofjes, bakjes, bekers, badboekje, knuffel dat geluidjes maakt. Zo nog wel een paar dingen. Wij zijn fan van ons mannetje verwennen馃槄馃檲 Maar niet alles is voor sinterklaas hoor, wij verdelen het ook met kerst!

2 jaar geleden

Wat ik qua speelgoed bij mijn eerste veel heb gebruikt is een buiktrainer dat vond mijn baby geweldig. Vraag het nu bij de tweede weer. En van die bijtringen, boekjes, kleding, eerste slofjes, winterpakje.

2 jaar geleden

De bal van Mushie is hier een grote hit! Die kan ik je aanraden.

2 jaar geleden

Ik vind dit merk heel erg leuk; onze kleine meid heeft hier nu veel plezier van en is ook nog voor wanneer ze wat groter zijn: https://www.lilliputiens.be/nl/5-ik-ontdek-0-12m Heel veel leuke rammelaars, knisperspeelgoed, bijtringen, etc.

2 jaar geleden

Ik heb wollen kleding/wantjes gevraagd want dat is wel lekker voor de winter en wij gaan ook naar Schotland in december. Verder bewegende en draaiende dingen, vindt hij leuk!

2 jaar geleden

Wij doen als ouders om het een beetje te beperken haha! Als 'regel' Iets om te dragen (hvid slofjes) Iets wat hij nodig heeft (slab met mouwen) Iets om mee te spelen 2x (vormenstoof little dutch farm en sophie giraffe het hert) En iets om te lezen. Waar ben je flapjes boek Voor rest als cadeautjes op verlanglijstje gezet: Vtech kruipbeer. Zo tractor die rijd Slabbertjes Bakjes Pyjama Muts en wanten Mushie stapeltoren Extra slaapknuffel Bijtring