9 Reacties

3 maanden geleden

Ik had deze op het oog, maar zie dat hij nu uitverkocht is. Maar wij geven in ieder geval een houten auto garage als "groot" kado. Magnetische tegels zijn ook een dikke aanrader. We hadden deze al van onze oudste, maar ons zoontje van 2 speelt er ook heel veel mee. In combinatie met diertjes kun je de leukste dingen maken.

3 maanden geleden

Oh ja de houten treinbaan heb ik al even in huis, maar krijgt hij voor sint🤣

3 maanden geleden

Wij hebben nieuwe maat kleding op zijn lijstje gezet omdat we redelijk gek worden van al het speelgoed haha. Boekjes vindt hij ook heel leuk, dus die zoek ik ook gericht op. Bijv. voor woordjes leren. Hij is fan van Nijntje, Dikkie Dik, Kikker en het verhalenboek van Bluey is een echte hit hier. Kleien doet hij ook graag en dat is iets dat ook weer een keer vervangen moet worden dus daar heb ik dan meer mee.

3 maanden geleden

Mijn dochter krijgt deze fiets voor sinterklaas, ze is net 2 maar rijd om een 3 wieler zo weg dus hebben maar een fiets aangeschaft 🥰

2 maanden geleden

Ik ben nog zoekende naar leuke (kleine) cadeautjes die aan familie kan vragen voor sinterklaas/ kerst. Iemand al een leuk lijstje ?

vorige maand

Mijn dochter heeft nu al een paar maand de stapeltoren van Little dutch (die kartonnen dozen). Helemaal geweldig

vorige maand

Colorino of iets in die trend is ook leuk

vorige maand

Ik heb nu colorino, een elektrische kindertandenborstel, een politie autootje, een peuterschaar, boekje ‘samen hier’ en een magneetpuzzel boek van Janod (auto’s). Denk dat ik niet alles geef met Sint maar ook met kerst nog wat geef. Krijgt nog zat van familie, weer veel ‘troep’ in huis 😅

vorige maand

Reactie op MoedigeBoom

Ik heb nu colorino, een elektrische kindertandenborstel, een politie autoot ...
‘Samen hier’ is hier echt een van de meest favoriete boeken om te lezen. Echt geweldig leuk en educatief! Dus voor iedereen die nog een leuk boek zoekt; absoluut deze!