12 Reacties

2 maanden geleden

Kasteel van little people/make up of kappersspeelset/verkleedkleding/poppenkleertjes/keukentje/spelletje mijn eerste boomgaard/knutseltafeltje met stoeltje/knutselspullen/boekjes. Hier helaas ideeen te veel 😆

2 maanden geleden

Wat al op het lijstje staat: Voor de oudste: Smartgames paar verschillende. Knutsel spullen Ganzenbord Schoolspullen voor groep 1 Kwartet Memorie 4 op een rij Voor de jongste: Klei vormpjes Voorlees boekjes Little Dutch theekransjes (voor in het keukentje) Nu zijn mijn ideeën echt op

2 maanden geleden

Reactie op biancas1987

Kasteel van little people/make up of kappersspeelset/verkleedkleding/poppen ...
Dankjewel voor je reactie. Veel wat je zegt hebben ze al. 🫣 maar poppenkleetjes is nog wel een idee.

2 maanden geleden

Onze oudste dochter (nu bijna 5). Begon met 2+ leeftijd al interesse te krijgen in barbies. Gedurende dat ze ouder werd hebben we een camper en uitbreiding gekocht.

2 maanden geleden

Wij hebben voor onze dochter van 2j ook alles al... Weet mij ook geen raad. 😅 * Dollsvilla by Liliane poppenhuis * Elektrische scooter * Glijbaan * Knutselspullen * Verschillende puzzels * Memory * Kwartet * Schleich diertjes * Ballen * Lego duplo * Playmobil * Vtech autobaan compleet * Poppen en knuffels * Verschillende soorten boeken * Tiptoi * Vtech muziek- en geluiddingen * Veel verschillende muziekinstrumenten * Houten 3D puzzels * Poppenwagen * Skateboard * Bordspellen en balansspellen * Magneten * Keukentje met groentes en fruit en koffiezetapparaat * Blender om zelf smoothies te maken * Klei met toebehoren * Loopfietsjes * Schommel in huis * Klimrek in huis * Kindercamera Polaroid * Ikea ontprikkelstoep * Sqoula spelletjes * Bowlingbaantje * Domino's * Zo'n Leercomputer met letters en cijfers * Speelgoed voor in het zand en water * Kraaltjes om kettingen te rijgen * Heel veel stiften, verf en tekenpapier * Fluffy kinderstoel Tja... Wat heb je nog meer? 😅 Denk dat wij alles wel hebben. Heb je iets aan ons lijstje?

2 maanden geleden

Wij hebben voor onze dochter van 2j ook alles al... Weet mij ook geen raad. ...
Dankjewel voor je reactie! Wat een hoop! Maar als ik het zo lees, ben ik bang dat mijn dochters ook een beetje verwend zijn want zo goed als alles hebben ze eigenlijk ook al 🫣😂 maar balansspellen is ook nog wel een leuke! Ga ik voor kijken! Dankjewel ☺️

2 maanden geleden

Reactie op BABY2JULI2023

Dankjewel voor je reactie! Wat een hoop! Maar als ik het zo lees, ben ik ba ...
Ja, lastig hè. Je wilt zo graag dat ze plezier maken en goed ontwikkelen. Uiteindelijk vindt ze hier takken, zand en water het leukste. Gewoon wandelen of dagjes uit. 😂 Wij hebben ook jaarkaarten voor speelparken en dierentuinen. Misschien is dat nog leuk?

2 maanden geleden

Ja, lastig hè. Je wilt zo graag dat ze plezier maken en goed ontwikkelen. U ...
Zeker leuk idee! Wij hadden 2 jaarkaarten maar die verlopen dus misschien maar is even rond kijken voor wat nieuws! Dankjewel!

2 maanden geleden

Praktische cadeaus zoals zwemvestje, regenlaarzen, slip stops, pyjama, onesie voor na bad, schoentjes en verder magnetisch speelgoed, zo’n hond aan een stok om uit te laten, pop met buggy

vorige maand

Little dutch stapelblokken (die kartonnen dozen)

vorige maand

Onze dochter krijgt - Een tasje met nep make up (mijn dochter wil heeeel graag net als mama make uppen, dus ik heb bij Hippe Girls speelgoed make up besteld) - Memory van Nijntje - Knikkerbaan (Lulipu, Lidl) - Verzamelboek verhalen van Dikkie Dik - Nijntje 4 puzzels in 1 doos - Houten speelgoed broodroostertje We vieren Sint bij beide families en ze mag hier thuis een keer de schoen zetten. De cadeautjes zullen we dus verdelen over die momenten😁

vorige week

Waarschijnlijk te late reactie, maar die van ons heeft toen ze 2 kreeg kinder keuken set gekregen van Amazon, met snijplank, minder messen etc. Super leuk want ze helpt geregeld met snijden van champignons, sperziebonen etc