8 Reacties

3 maanden geleden

Denk niet dat wij het al gaan doen dit jaar.

3 maanden geleden

Wij hebben het met de oudste niet gedaan. Wel naar Sinterklaas toe geweest en wat evenementem bezocht. Maar omdat hij toch niet bewust is van pakjesavond hadden we die overgeslagen. Naar mijn mening is het alleen leuk voor ouders, als je het tenminste leuk vindt dan, wij niet haha Inmiddels is de oudste oud genoeg om het te vieren en dus ook Pakjesavond. Dan doen we voor de jongste er wel een cadeautje bij zodat de oudste weet dat Sinterklaar ook aan hem denkt.

3 maanden geleden

Ik twijfel dus ook heel erg of we het dit jaar al gaan vieren. Het is vooral leuk voor onszelf want hij snapt er nog niks van😂… Als ik het ga vieren dan wil ook een cadeautje voor mezelf🙈😂

3 maanden geleden

Hier gewoon 1 cadeautje en misschien een keer zn schoen zetten. Gewoon omdat we het zelf leuk vinden😜

3 maanden geleden

Wij vieren het al jaren bij mijn zusje thuis die 2 kindjes heeft van 3 en 4 en daar vieren we het dit jaar ook gewoon weer. En dan kijken we volgend jaar wel hoe we het thuis gaan doen, hij snapt het voor nu toch nog niet. Ik ga wel naar de intocht enzo straks in het dorp maar das ook gewoon voor de gezelligheid haha

3 maanden geleden

Wij vieren het nog niet. Willen dit pas gaan doen als hij dit bewust mee gaat maken, hij is ook het 1e kleinkind of neefje in de familie. Daarnaast ben ik zelf de 2e jarig en dezelfde week uitgerekend van de 2e. Als ik instaat ben om naar de intocht in het dorp te gaan dan wil ik hier wel heen.

3 maanden geleden

Reactie op SkumurRT

Wij vieren het nog niet. Willen dit pas gaan doen als hij dit bewust mee ga ...
Ja voor de optocht wil ik gaan kijken waar ze nog geheel zwart zijn want vind dit zelf ook niks. Sinds de roetveegpieten vind ik er eigenlijk niks meer aan

3 maanden geleden

Wij vierden het altijd al met de familie, dus zij is er dit jaar gewoon gezellig bij. Waarschijnlijk pakken we ook wel een intocht mee, maar dat vinden we vooral zelf leuk, zij krijgt er nog helemaal niks van mee. Denk dat we het volgend jaar pas écht ook alleen met haar gaan vieren (naast de familie avond).