11 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Jalad
Hier slaapt hij dan van 12u tot uiterlijk 14u. Broodje doe ik dan meestal e ...
Ik deed m’n zoontje altijd rond 10 en dan in de middag nog een keer. Maar heb het idee dat die in de ochtend nog prima kan rekken.. en het middagslaapje slaat die 9 van de 10 keer over. Geef je dan nog wel wat te eten voordat hij naar bed gaat?
5 maanden geleden
Reactie op nicc89
Ik deed m’n zoontje altijd rond 10 en dan in de middag nog een keer. Maar h ...
Ja hij eet meestal fruit voordat hij gaat slapen. Dus bij wakker worden 's ochtends brood (als hij wil 😅). Dan voor het slapen fruit, vaak een banaan. Na het slapen weer iets van brood.
5 maanden geleden
Reactie op nicc89
Mijn zoontje is om half 7 vaak wakker.. is dan een broodje en een stuk frui ...
O ja, hier is hij wel later wakker inderdaad. En hij krijgt ook nog bv trouwens. Je weet zelf het beste hoeveel hij eet op een dag. Dan moet je alleen de eetmomenten een beetje aanpassen. Zou gewoon genoeg aanbieden. Als hij geen honger heeft, dan zal hij het wel laten staan lijkt me.
5 maanden geleden
Ik hoorde gisteren dat ons zoontje op de opvang blijkbaar al regelmatig zijn ochtenddutje overslaat. Maar eten enzo is gewoon nog zelfde gebleven als voorheen. Dus eten rond 11 (groenten) en dan slaap ergens rond 12 vermoed ik. Daarna fruit.
Thuis is het schema wel nog anders want thuis slaapt hij altijd minder lang, en we wisten nog niet dat hij naar 1 dutje aan het gaan was dus wij lieten hem tot nu wel twee dutjes doen.