13 Reacties

6 maanden geleden

Ik denk dat hier een slaapregressie aan de gang is inderdaad. Overdag slaapt hij niet tot amper, hooguit 15-20 minuten per dutje en ‘s avonds is het een gevecht van 19:00 tot 23:00 uur om hem in bed te krijgen. En daarna is hij stipt iedere 45 minuten wakker 😕

6 maanden geleden

Hier ook drama. Kan er de klok op gelijk zetten tussen 1 en 3 uur in de nacht en hij is klaar wakker. Overdag is slapen wisselend.

6 maanden geleden

Pff, hier ook 1 of 2 uur na het naar bed gaan wordt hij wakker. Zo overstuur. We krijgen hem dan echt niet meer in slaap/in bed. We halen hem dus echt er uit en gaat gewoon spelen in de woonkamer. Maar of we hier nou goed aan doen? Ik vind eigenlijk dat ie gewoon moet slapen 😅

6 maanden geleden

Hmm.. herkennen jullie ook dat het ineens “moeizamer” is om in slaap te komen? Zowel overdag als ‘s avonds doet ze er heel lang over om in slaap te komen. Ze draait, zit,ligt soms zijn haar ogen open en dan weer dicht maar iniedergeval heel onrustig.

6 maanden geleden

Reactie op Lippie91

Pff, hier ook 1 of 2 uur na het naar bed gaan wordt hij wakker. Zo overstuu ...
Hier precies zo hoor! Na 2 avonden heb ik de strijd opgegeven en heb ik haar ook lateb spelen. Nu gaat t weer de goede kant op!

6 maanden geleden

Hier is iemand al 1 week rond 05:30/06:00 wakker en overdag soms nog maar 1 dutje en een kei lange vaak in de ochtend en ze slaat dan het 2e dutje soms over en ligt dan ook vroeger op bed Rond (18:30/18:45)

6 maanden geleden

Hier ook drama.. In slaap vallen is weer heel lastig, huilen als we de kamer uit gaan. 2e slaapje weigeren en in de avond vroeg naar bed, maar al zo'n 4 avonden achter elkaar om een uur of 10 dat het luchtalarm af gaat en niks helpt. We nemen hem dan maar weer bij ons in bed zodat er in ieder geval geslapen wordt. Hoe lang duurt dit?! 🙈

6 maanden geleden

Reactie op anna_zwaag

Hier ook drama.. In slaap vallen is weer heel lastig, huilen als we de kame ...
Wij zijn al bijna 2 weken bezig😭

6 maanden geleden

Reactie op Eefx94

Hier is iemand al 1 week rond 05:30/06:00 wakker en overdag soms nog maar 1 ...
Helpt wakker maken na ochtend slaapje niet?

6 maanden geleden

Reactie op devidevries

Helpt wakker maken na ochtend slaapje niet?
Nou vanmorgen had ze 2 uur geslapen, was zelf ook in slaap gevallen , dus vanmiddag heeft maar 15 minuutjes nog geslapen. Gister bij het CB geweest die gaven ook al aan dat ze waarschijnlijk in een slaapregressie zit omdat ze ook al voor loopt op haar ontwikkeling

6 maanden geleden

Reactie op Eefx94

Nou vanmorgen had ze 2 uur geslapen, was zelf ook in slaap gevallen , dus v ...
Ohjaaaa en nog geen jaar? Ja zie je ik zei dat vandaag ook tegen iemand. Kan gewoon al slaapregressie zijn en niet pss bij 12 maaanden. Ik merk dat me zoontje sinds paar dagen langer doet om in slaap te vallen met middag slaap. Eerst was dit altijd redelijk direct en nu vaak 10/15 min maar valt gelukkig wel in slaap ipv helemaal niet haha

6 maanden geleden

Reactie op devidevries

Ohjaaaa en nog geen jaar? Ja zie je ik zei dat vandaag ook tegen iemand. Ka ...
Nee mijn dochter is 31 juli word zij alweer 1 jaar Ik laat haar ook gewoon dan gaat het vanzelf weer over 😊 ze wilt.ook al van alles ze trek zichzelf op aan de tafel en loopt dan aan de tafel

6 maanden geleden

Reactie op Eefx94

Nee mijn dochter is 31 juli word zij alweer 1 jaar Ik laat haar ook gewoon ...
Ohjaa ah, ja mijn zoontje doet dat echt al heeeeel lang. Word 23 juli1. Zet soms nu stapjes los, ben benieuwd wanneer die helemaal los gaat lopen