13 Reacties

5 maanden geleden

Hier is het ook drama op moment!! Elk uur/anderhalf uur wakker 's nachts, overdag heel slecht slapen, hele dag chagrijnig, slecht eten/drinken, hangerig, alleen maar MAAAMAAAA, papa kan niks goed doen 😫 Geen tips helaas, wel medeleven 🙈

5 maanden geleden

Hier ook drama!! Rug gelijk krommen zodra ze haar bed ziet en niet willen slapen. In de nachten vaak wakker en ook onrustig in haar slaap. Soms zelfs een gil in haar slaap. Overdag ook chagrijnig en alleen mams mama mama

5 maanden geleden

Hier ook sinds vorige week zondag. 'S avonds vaak hard krijsen, gelijk gaan zitten, alles uit bed gooien en daar vervolgens om gaan huilen. 'S nachts regelmatig wakker terwijl hij al heel lang doorsliep. 'S ochtends mega vroeg wakker, 5:00 is geen mooie tijd om de dag te starten 🤨 het hele slapen is erg onrustig terwijl hij daarvoor een prima slaper was. Wanneer komt dit terug? 😅

5 maanden geleden

Ik kijk steeds minder hier, maar op een dag als vandaag kijk ik tóch en dan denk ik ‘aaahh het ligt dus niet aan mij’ 🫠 Typisch is dat zowel vorige week zondag en vandaag het meeste vergen 😓

5 maanden geleden

Hier leg ik mijn zoon in bed en dan draait hij meteen door naar zijn buik met zijn billen de lucht in. Als ik hem dan niet op zijn rug ga aaien of over zijn billetjes is het meteen huilen, krijsen en rechtstaan. Gisteren ben ik bijna 2 uur bezig geweest hem in slaap te krijgen. Elke keer als ik net op mijn sokken de kamer was uitgeslopen begon hij weer als een kat te jammeren. Dan ging ik maar weer terug aaien en sloop weer weg. Als mijn teen nog maar knakte stond hij al recht. Super vermoeiend, hoop dat het vanavond beter gaat 🙃

5 maanden geleden

Hier was het net een half uur lang: staan - zitten - muur likken (?) - ik leg hem neer - repeat. Uiteindelijk aan de borst wel in slaap gevallen maar het is wel iedere avond een uitputtingsslag. En meneer was om 5.15 wakker vanochtend. Dus: zeeer herkenbaar. Het is een fase het is een fase het is een fase🤪. Enn koffie lekker gaan vinden: je zou kunnen kijken naar wat lichtere filterkoffies die gaan meer richting thee. Of ijskoffie met lekker veel melk? Ik kan echt echt niet zonder haha. Hang in there you can do it!!💪🏼

5 maanden geleden

Reactie op Ayla26

Hier was het net een half uur lang: staan - zitten - muur likken (?) - ik l ...
Haha net mijn dag, en die begon ook om kwart over 5 😅

5 maanden geleden

‘ Gelukkig ‘ herkenbaar voor vele van jullie! Iets met gedeeld leed🤪 Hier komen ook 2 kiezen en z’n hoektanden gezellig in 1x door dus gedurende de dag is het ook een grote jengel en mama plak festijn. Was dit even vergeten van de oudste deze gezellige fase 😅

5 maanden geleden

Ik herken dit heel erg van de avondslaap. Meteen willen staan in bed, huilen, jammeren. Gelukkig slaapt hij wel de nacht meestal door, maar in de avond zijn we er wel een uur of soms langer mee bezig. Het lijkt voor mij een beetje op verlatingsangst. Als ik hem uit bed til dan kruipt hij zowat in me en is hij gelijk rustig. Lastige fase, maar vooral voor hem.

5 maanden geleden

Mijn zoontje is vandaag 1 geworden , en al bijna een week stipt om 6 u wakker… hij slaapt nu tussen de 10.5 a 11 u snachts wat voorheen wel klokkie rond was ( heerlijk ). 6 u alsnog prima hoor maar merk gewoon verschil.. is dit ook een vorm van de slaapregressie? En misschien dan nog blij zijn met 6 u🫢

5 maanden geleden

Reactie op devidevries

Mijn zoontje is vandaag 1 geworden , en al bijna een week stipt om 6 u wakk ...
Ik meen gelezen te hebben dat vroeger wakker worden niet met een slaapregressie te maken heeft. 6u is ook heel normaal, al ben je anders gewend.

5 maanden geleden

Reactie op EsBaby24

Ik meen gelezen te hebben dat vroeger wakker worden niet met een slaapregre ...
Ja maakt dus niet uit of die 19:30 of 18:30 slaapt …. Het is stipt 6

5 maanden geleden

Reactie op devidevries

Ja maakt dus niet uit of die 19:30 of 18:30 slaapt …. Het is stipt 6
Hier net zo! Ze sliep eerst van 19:00 tot 07:00. Afgelopen weken leek ze wat eerder moe dus dan ging ze er om 18:30 in maar ook hier elke dag tussen 06:00 en 06:30 wakker. Ze gaat dan geluidjes en soms valt ze nog heel even in slaap. Ik sta in ieder geval pas om 07:00 op 😂