4 Reacties
2 maanden geleden
Hi, helaas herkenning hier. Sinds een week of 2 gaan de nachten zo. Vermoeiend zeker!
Vannacht om half 3 alleen even over zijn hoofd geaaid en dat accepteerde hij en ging weer slapen. Ik probeer zo min mogelijk te doen om nieuwe slaapassociaties te voorkomen.
Mijn zoon slaapt ook maximaal 1,5 u per dag (en dan heb ik geluk, al sinds een half jaar slaapt hij zo weinig). Nog wel 2 slaapjes, als wij een slaapje aanbieden slaapt hij 60 min. Bij jullie lijkt een slaapje wel effectiever?
Hoe is zijn humeur overdag? Merk je verschil bij 1 of 2 slaapjes? Is hij nu veel aan het ontwikkelen?
Sterkte! Hopelijk is het gauw weer normaal. 🤞🏻
2 maanden geleden
Helaas zo herkenbaar hier, bij ons ook sinds 2/3 weken tussen 8 en 9 uur in de avond ontroostbaar, dan krijgt hij inderdaad een flesje en lijkt het goed te gaan tot een uur of 4 dan krijg ik hem niet meer rustig ook niet met een fles, ik ben gebroken. Ik ben ook zwanger van de 2e op dit moment en merk dat het me opbreekt, in de ochtend doet hij dan wel een slaapje van 1 uur rond half 10 en in de middag van half 2 tot 3 dus wat dat betreft geen klagen.. maar die nachten zijn echt naar...
2 maanden geleden
Reactie op Laura Van Ee
Helaas zo herkenbaar hier, bij ons ook sinds 2/3 weken tussen 8 en 9 uur in ...
Toch “fijn” dat het niet alleen bij ons zo gaat 😅 Heel pittig, zeker met jouw zwangerschap erbij. Hopelijk snel betere tijden 🤞🏻
2 maanden geleden
Reactie op DTbaby
Hi, helaas herkenning hier. Sinds een week of 2 gaan de nachten zo. Vermoei ...
Balen dat jij je ook in mijn verhaal herkent 😬 Die nieuwe slaapassociaties zoveel mogelijk beperken ja, maar als niks meer werkt 😬
Verder is er over het humeur niks/weinig te zeggen. Als er één slaapje op de dag is (middagslaapje) wordt het va 10.30/11.00u wel lastiger maar niks te klagen verder. Qua ontwikkeling; loopt al sinds de 1e verjaardag en qua spraak komt steeds meer 🤔
Heb jij verder nog tips die ik over het hoofd zie?