Sinds een week of 2/3 is onze kleine iedere avond/nacht 2x ontroostbaar. Tussen 23-00u en tussen 4-5u. De eerste week kreeg ie dan een flesje melk (90 ml) en daarna leek het goed. Kort daarna toch weer ontevreden en huilen waardoor ie bij ons in bed belandde (dat was de enige manier om ‘m stil te krijgen). Nu krijgt ie twee keer in de nacht nog steeds een klein flesje (90 ml water inmiddels) en slaapt daarna tevreden in eigen bed verder. Overgegaan op één slaapje, geen verschil. Nu terug naar twee slaapjes, gevolg; ochtend slaapt ie met heel veel geluk 15-20 min (ligt er om 9.30u in) en in de middag slaapt ie pas na 5 kwartier (ligt er om 13u in) de avond gaat ie dan tussen 18.15/18.30u naar bed. Dus met twee slaapjes slaapt ie over de hele dag maar 1,5 u en met een slaapje maakt ie een middagdut van 2,5u (en dan maak ik ‘m om 15u wakker) Ik ben gesloopt en wil eindelijk (door)slapen. Die nachten zijn namelijk zeldzaam dat ik kan doorslapen tot nu toe 😳 Ik zoek herkenning en/of tips. Zie ik iets over het hoofd…? Dankjewel alvast 🙏🏻