9 Reacties

vorige week

Ik heb ook echt net zo’n topic geopend haha. Dus helaas heel herkenbaar ..

vorige week

Reactie op meikenicolien

Ik heb ook echt net zo’n topic geopend haha. Dus helaas heel herkenbaar ..
Ook echt uren wakker snachts?

vorige week

Reactie op DVRIES81195

Ook echt uren wakker snachts?
Ja soms 2u achter elkaar dan slaapt ze en dan uur later weer wakker 😅

vorige week

Reactie op meikenicolien

Ja soms 2u achter elkaar dan slaapt ze en dan uur later weer wakker 😅
Vermoeiend heeee

vorige week

Hier precies hetzelfde… het is’ s avonds niet willen slapen, ‘s nachts wakker worden of ‘s ochtends heel vroeg wakker worden. Zijn zusje is 8 weken geleden geboren en een paar dagen later begon zijn slechte slapen. Ik vermoed dus dat het hier wel mee te maken heeft. Wij hebben geprobeerd om zijn middag dutje in te korten, maar hier werd hij oververmoeid van. Verder echt geen idee wat we er aan kunnen doen… zo’n lastige fase weer hè? 🤷🏼‍♀️

vorige week

Reactie op Marrrie

Hier precies hetzelfde… het is’ s avonds niet willen slapen, ‘s nachts wakk ...
Ja zeg dat.. hier ging afgelopen 2 nachten goed maar vanacht ook weer paar uur wakker geweest.. maar met de baby kan zeker mee te maken hebben.. zoveel verandering en voor hun heel intens .. heb wel is. Gehoord ( mn moeder is kraamzorg ) dat je bijv samen met peuter baby eerst op bed moet leggen savonds en al is het dan voor nep en daarna peuter en daar 100% dande aandacht voor

vorige week

Allereerst gefeliciteerd! Wat leuk! Hier was het een maand geleden drama met naar bed brengen. Deden er soms ineens twee uur over. We hebben gewoon consequent onze ritme en riedels vol gehouden en erna ging het weer als vanouds. Maar pfff moord en brand met naar bed brengen. Mijn tip voor dadelijk de tweede haal twee white noise apparaten🤣 als de een huilt wordt de andere niet wakker 🤪

vorige week

Reactie op Marrrie

Hier precies hetzelfde… het is’ s avonds niet willen slapen, ‘s nachts wakk ...
Dat was hier ook. Voor de eerste is het de grootste verandering. Hier sliep onze dochter ook paar weken heel slecht. Ze moeten hun draai vinden en wennen dat ze papa en mama moeten delen ineens.

5 dagen geleden

Hoe gaat het nu? Hier nu afgelopen week 1 nachtje geslapen tot 6u hoeraaaa. Vannacht was het weer 2u wakker en 5 u wakker vanochtend 🫣.ze slaapt op de opvang max een half uurtje maar gaan nu ook maar eens thuis het dutje eraf halen (10-11u slaapt ze normaal zoiets). Eens kijken of dat helpt