17 Reacties

4 maanden geleden

Haha herkenbaar, je denkt er weer door te zijn maar dan komen er weer wat nachten die onvoorspelbaar zijn🙈.. Ik denk zelf dat ze geborgenheid zoeken als ze last hebben van de tandjes. Mijn zoontje is ook 13 maanden. Vorige week kwam er ook een kies door en hebben we ook wat nachten gehad dat hij huilde en niet meer wilde slapen. Achteraf zag ik dat er dus een kies was doorgekomen☺️! Succes in ieder geval. Laten we hopen dat de kiezen er snel door zijn 🙏

4 maanden geleden

Slaapregressie kan ( 6 ) weken duren… hoeft natuurlijk niet gelijk te spelen.. kunnen ook duidelijk kiezen zijn .. lastig altijd wat het is he:(… sprong 9 hoor ik ook veel verhalen dat ze vroeg wakker zijn

4 maanden geleden

Hier duurt de slaaptegressie al bijna 3 maanden, met uitzondering soms 1x in de week een nachtje door slapen. Word er helemaal gek van en weet gewoon niet wat ik moet doen..

4 maanden geleden

Hier al enkele dagen moeilijk inslapen bij elk slaapje, dutjes, bedtijd een ramp nog willen spelen en eigenlijk moeten slapen.. we denken eerder dat de wakkertijden verlengd zijn

4 maanden geleden

Reactie op Marielle1088

Haha herkenbaar, je denkt er weer door te zijn maar dan komen er weer wat n ...
Oef, ja vervelend he.. Ook zo zielig dat ze zo’n last hebben van die tanden. Mijn dochter vond ik laatst huilend in een hoekje met haar vingers in haar mond 🥹 Kiezen zijn echt next level… Hopelijk komen ze snel door!!

4 maanden geleden

Reactie op kelldd

Hier al enkele dagen moeilijk inslapen bij elk slaapje, dutjes, bedtijd een ...
Hier net ook 30 min over gedaan om in slaap te vallen en vanmorgen wakker gemaakt na 50 min dus cyclus…. Dacht doe na 3 u naar bed en als die langer slaapt sochtends dan na 3.5 u bed en slaapt die meetsal gelijk…. Nu sliep die dus na 3 u en 35 min…. Dus moet gewoon na ochrend slaap naar wakkertijd van 3.5 u

4 maanden geleden

Reactie op Nancyanna

Hier duurt de slaaptegressie al bijna 3 maanden, met uitzondering soms 1x i ...
Jeetje! Wat lang zeg… Dan is 1 nachtje doorslapen wel echt een cadeautje. Misschien dat jullie kindje ook tanden/kiezen erbij heeft? Maakt het allemaal nog wat erger namelijk..

4 maanden geleden

Reactie op kelldd

Hier al enkele dagen moeilijk inslapen bij elk slaapje, dutjes, bedtijd een ...
Onze dochter was heel snel over naar 1 slaapje. Als ze nu in de ochtend ook slaapt, slaapt ze de rest van de dag niet meer. Het is bij haar echt alleen 1 slaapje 😅

4 maanden geleden

Zeker herkenbaar! Afgelopen nacht wakker geweest van 01:00 tot 05:30 en vandaag op de opvang maar 1 dutje van 20 minuten en nu zit ik er alweer naast… hier ook tanden en slaapregressie denk ik, arme vent!! Hij sliep al 2 maanden door en sliep zelfstandig in. Nu eventjes niet meer, maar vast snel weer

4 maanden geleden

Reactie op Nancyanna

Hier duurt de slaaptegressie al bijna 3 maanden, met uitzondering soms 1x i ...
Hier ook al 2 maanden 😭

4 maanden geleden

Reactie op anna_zwaag

Hier ook al 2 maanden 😭
Ahh erg he?? En dan ook lang wakker ‘s nachts ?

4 maanden geleden

Reactie op DTlove92

Zeker herkenbaar! Afgelopen nacht wakker geweest van 01:00 tot 05:30 en van ...
Oef pittig!! Wel ‘fijn’ voor mij om te lezen dat we niet de enige zijn hahaha. Hopelijk slapen onze kindjes snel weer door!

4 maanden geleden

Reactie op Nancyanna

Ahh erg he?? En dan ook lang wakker ‘s nachts ?
Alle slaapmomenten weigeren. Gaat continu staan en heel hard huilen aan zijn voeteneind. Ergens tussen 21.00 en 22.30 wordt hij wakker en doet hij dit ook. Het enige wat dan helpt is met hem in bed gaan slapen. Zelf gaat hij niet meer slapen..

4 maanden geleden

Hier slaapt ze in de nacht wel doordat zij haar dutje overdag wat korter is ( vandaag 1 uur en 20 minuutjes) gaat zij om 18:00 uur naar bed maar het is dan wel huilen , we merken dat haar tandjes ook zitten te vervelen bij haar . Ze sliep afgelopen nacht van 18:00 tot 07:00 . Als we haar 2 dutjes aanbieden slaapt zij in de middag niet meer

4 maanden geleden

Reactie op Eefx94

Hier slaapt ze in de nacht wel doordat zij haar dutje overdag wat korter is ...
Zooo herkenbaar! Precies mijn dochter nu. Lastig he… Soms twijfel ik ook of 1 dutje goed genoeg is, maar een tweede weigert ze 😅 Nu denk ik soms dat ze te oververmoeid is in de avond waardoor de nacht ook weer slechter slaapt. Ik weet het gewoon allemaal niet meer zo goed hahaha

4 maanden geleden

Reactie op Jaimy_xje

Zooo herkenbaar! Precies mijn dochter nu. Lastig he… Soms twijfel ik ook o ...
Hier precies hetzelfde 🙈 Geen idee wat nou het beste is, niks lijkt goed te zijn 🥲

4 maanden geleden

Reactie op anna_zwaag

Hier precies hetzelfde 🙈 Geen idee wat nou het beste is, niks lijkt goed t ...
Achja, we gaan maar door en uiteindelijk snappen we het hele nieuwe ritme 😅 Merk dat ik wel kan piekeren omdat ik niet weet waar we goed aan doen hoor. Vind het zo sneu dat ze echt instort tussen 17 en 18 en we haar zo vroeg dan maar op bed leggen. Kijk er naar uit dat we na het eten nog even kunnen spelen en ze rond 20:00 naar bedje gaat! Nog even volhouden