Mijn zoontje is nu 16 maanden zijn slaapcyclus is echt slecht. Normaal gezien sliep hij rond 20:30 opstaan 08u30 en dutje dan rond 11u tot 13u ongeveer. Nu zitten we in een vicieuze cirkel waar we niet uit geraken. Hij slaapt altijd super laat rond 23u en dan word hij wakker rond 01u wilt hij opeens niet meer slapen tegen dat hij in slaap valt is het 3/4u snachts en dan word hij pas wakker rond 13/14u. En daardoor verschuift zijn dutje ook naar achter neemt hij die dan rond 19/20u. Ik heb al geprobeerd hem er vroeger uit halen rond 10u smorgens zodat hij dan 12u dutje zou kunnen nemen 14u opstaan en dat hij dan rond 19:30 zou kunnen in bed steken maar het lukt gewoon niet altijd vecht hij dan tegen zijn slaap of slaapt dan maar word terug wakker zo laat. Hij heeft binnenkort ook een operatie voor buisje in zijn oortjes te laten plaatsen want hij heeft echt veel last van zijn oortjes waardoor hij nu zeker laatste maand elke keer bij dutje of slapen gaan wakker werd van oortjes en erna niet meer wou gaan slapen. Ik weet niet wat de oorzaak hier van kan zijn maar zou echt graag een normaal ritme willen. Weet ook van de sprong maar hij slaapt gewoon echt niet normaal laat 🥲