6 Reacties

één maand geleden

16.4 graden momenteel. Slaapzak van 2.5 tog, pyjama en romper aan. Slaapt ook heel onrustig de laatste tijd, maar lijkt het niet koud te hebben. Zn nekje voelt lekker warm

één maand geleden

Ca 17 graden maar kan snachts wel flink afkoelen. Wollen romper en wollen legging, daarover een pyjama en dan de 4 seizoenen slaapzak van puckababy (winterslaapzak 2,5 TOG).

één maand geleden

19 graden , romper lange mouwen met pyjama en slaapzak met afgeritste mouwen van de Hema tog weet ik zo even niet uit het hoofd.

één maand geleden

ik denk bij ons ook wel rond de 16/17 graden. Wisselend qua kleding, als het echt koud is dan een wollen romper. Katoenen of fleece pyama met voetjes en een 3,5 tog slaapzak, die van de HEMA met mouwen. Wollen onderlegger bij het hoofd en een fleecedekentje n op het matras

één maand geleden

Rond de 16gr, lange mouwen slaapzak (2.5tog), romper met lange mouw en sokken (vraagt ze zelf om😅). Ze komt 's ochtends lekker warm uit de slaapzak (nekje voel ik ook altijd even voor ik naar bed ga) en slaapt rustig en de nacht door. Hiervoor hadden we een dunnere slaapzak (1 tog) en toen werd ze toen het kouder werd geregeld wakker/ sliep ze onrustiger.

één maand geleden

20 graden, 3tog slaapzak met korte mouw romper