7 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb de zazu slaaptrainer en werkt hier goed vooral voor vroeg wakker worden! Kostte wel even tijd 1e weken steeds als ze eerder wakker werd er naar toe en uitleggen dat het schaap nog sliep en nu werkt het goed

4 maanden geleden

Reactie op Avk123

Ik heb de zazu slaaptrainer en werkt hier goed vooral voor vroeg wakker wor ...
Ohh top! Ik wil m vooral gebruiken voor het doorslapen

4 maanden geleden

Oeh, ik zoek ook succes verhalen. Hier gaat het slapen prima, maar ze slaapt sinds deze week in haar peuterbed. Wil haar met een slaaptraining leren dat ze pas op bepaalde tijd uit bed mag!

4 maanden geleden

Wij hebben de pingu茂n! Als die aan gaat mag hij eruit. Hij snapt het principe heel goed! Om 7.00 gaat hij aan. Soms is hij vroeg wakker, dan moppert hij wel even, maar als je dan zegt dat de pingu茂n niet aan is en hij weer moet gaan liggen, dan is hij in ieder geval stil en gaat hij weer spelen met zijn knuffels.

4 maanden geleden

Wij hebben een Zazu schaap voor onze oudste, werkte vanaf ongeveer 2 jaar perfect! De jongste een Zazu hondje gegeven met zijn verjaardag, maar hij vindt 鈥榤 doodeng 馃槄. Was eerst helemaal trots dat ie hetzelfde had als zn zus, maar de eerste keer dat hij aan ging op zijn kamer was het tranen met tuiten en echt rillen van angst. Hij staat dus weer even in de kast hier.

4 maanden geleden

Wij hebben de slak van alecto. Ook tevreden!

4 maanden geleden

Zazu schaap, ze snapte het na 2 dagen (de eerste ochtend kwam ze vanaf 6u elke 5 minuten vertellen dat het schaap sliep 馃槀). Maar vanaf dag 2 snapt ze het!