7 Reacties

één maand geleden

Ik gebruik ‘m voor onze dochter van 3,5 sinds een jaar denk ik. Volgens mij is zo’n ding echt niet haalbaar voor een kindje van ruim een jaar. Buiten dat ze moeten begrijpen dat ze uit bed mogen als het lampje aan gaat (of de ogen open), moeten ze daar namelijk ook naar handelen.

één maand geleden

Ja dat dacht ik ook al idd. Ze snapt dat nu gewoon nog niet

één maand geleden

Is dit gekomen sinds de wintertijd dat ze vroeg wakker is? Hier was dit ook een kleine week zo maar nu de afgelopen 2 nachten slaapt ze weer tot 7/7:30

één maand geleden

Reactie op Tinke

Ja dat dacht ik ook al idd. Ze snapt dat nu gewoon nog niet
Vanaf 2/2,5 jaar is het wel een ideaal ding!

één maand geleden

Voor wie al een slaaptrainer heeft... welke hebben jullie? Ik zoek er een die bij het op groen springen geen openklikkende oogjes heeft (dus geen zazu) en dimbaar/subtiel licht geeft (alecto bijv schijnt nogal fel te zijn). We hebben 2 nogal lichte slapers 🙈. Iemand een tip?

één maand geleden

Reactie op dille0407

Voor wie al een slaaptrainer heeft... welke hebben jullie? Ik zoek er een d ...
Ik heb er een van Numsy voor mijn oudste dochter van nu 3,5! Die kan je instellen op eerst zons opgang functie, dan wordt ie geel en één oogje open en na een half uur is ie groen en gaan beide oogjes open, dan mag ze er uit. Het is een wolkje met een schermpje, kan ook een dimbaar nacht lampje op. Ook met natuurlijke geluiden zoals witte ruis, maar die gebruiken wij niet! Vind t een fijn klokje! Maar voor een kind van 1 echt niet. Wij zijn denk ik begonnen met t klokje vanaf 2,5 toen ze in een groot bed sliep en je kan uitleggen wat het klokje inhoudt