8 Reacties
6 maanden geleden
Als de zon de hele dag op je huis heeft gestaan, warmen je muren op. Als het in de nacht afkoelt, stralen de muren de warmte uit die ze de hele dag opgenomen hebben. Daarom zal de kamer snel weer opwarmen Als je de airco uitzet. Het raam open is helemaal niet erg voor je baby zolang hij/zij niet op de tocht ligt, heb je een slaapstand op je airco? Die heb ik wel, die koelt dan maximaal tot 20 graden. Als je raam openstaat zorgt het er juist voor dat je geen droge lucht krijgt door de airco!
6 maanden geleden
Dat ik zelf naar bed ging heb ik het raam open gedaan bij hem. Toen koelde het 1 graad af bij hem 馃槄 Hij heeft eigenlijk best ok茅 geslapen, maar was echt kokend heet. Ik ga de airco even checken en er nog een ventilator bij zetten bij hem. Sterkte vandaag mama's!
6 maanden geleden
Hier geen airco en de jongste ligt aan de zuidkant en de oudste op zolder馃サ Beide liggen ze met de ventilator aan en enkel luier + slaapzak/onderbroekje en het is zo鈥檔 29-30 graden nu boven. Afgelopen nachten sliepen ze prima, hoop vannacht ook maar het is wel echt warm. Volgend jaar toch maar airco aanschaffen
6 maanden geleden
Reactie op Purrie 1987
Hier geen airco en de jongste ligt aan de zuidkant en de oudste op zolder馃サ ...
Poeh, dat is helemaal vreselijk. Bij mijn zoon is het 'maar' 27 graden alleen bleek hij dus koorts te hebben. Nu wel lekker de ventilator bij hem aan. Hopelijk slapen ze allemaal goed vannacht 馃